De luna aceasta, Ioana Zamfir este noul director de Creație al MRM//McCann România, rol pe care îl va împărți cu Simona Suman, aflată în echipa de management a MRM//McCann România din 2017.
Cu o experiență de 9 ani în publicitate, Ioana Zamfir va conduce, alături de Simona Suman, un departament de creație în continuă creștere, care în prezent numără 26 creativi și care dezvoltă campaniii pentru peste 15 clienți, la nivel local și internațional.
Ioana Zamfir va lucra alături de “veteranii” echipei, Ion Cojocaru (Content Director), Alex Budin (Head of Technology), Maria Doda (Creative Lead B2B) și Andrei Balan (Head of Strategy).
Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele
“Agenția are, din această lună, doi directori de creație, ca parte din eforturile strategice de a consolida și dezvolta echipa. Oferim soluții și servicii complexe, de branded content, digital storytelling, digital utilities sau technology, iar pentru asta avem nevoie de oameni cu background complex, cu experiență de brand și insights valoroase”, declară Ionela Buta, Executive Director MRM//McCann București.
Ioana Zamfir a fost Creative Director al Cheil România, iar înainte de mutarea la Cheil, a făcut parte din echipa de creație McCann București, timp de șapte ani, dintre care doi în rolul de Group Creative Director. În cei nouă ani de carieră, a lucrat pentru clienți precum Vodafone, Coca-Cola, Samsung, Mastercard, Unilever, Nestlé sau Julius Meinl. Este unul dintre cei mai premiați directori de creație din România. Campaniile dezvoltate de ea au fost premiate la cele mai importante festivaluri globale și regionale: Cannes Lions, D&AD, LIA Awards, Clio Awards, Eurobest, Epica, Golden Drum. A fost desemnată Copywriterul Anului în România, în 2017, și a făcut parte din juriul celor mai prestigioase festivaluri globale, inclusiv Cannes Lions si New York Festivals.
“Cu MRM//McCann, suntem, cu siguranță, într-un sweet spot pe piață. Devenim un real motor de creștere a grupului McCann în România și avem un display de capabilități extraordinare, de la tech, la content, la brand building solid. Faptul că niște vârfuri în specializările lor își pun mințile împreună e, de regulă, o sursă de magie. Și cred foarte tare în viziunea asta, cred că ne pregătește pentru viitorul industriei, pe care eu îl văd interdisciplinar. Dacă aș fi un client care se gândește la cum să fie meaningful și azi și mâine, ne-aș alege de fiecare dată. Iar pentru mine, personal, nu e doar cel mai bun context de business în care puteam să vin. E și familie, e și acasă”, spune Ioana Zamfir.