O agenție de comunicare din România declară vinerea “working-from-home-day”

The House PR Agency, o agenție din București, activă de aproape patru ani pe piața din România, a testat și implementat cu succes, de aproape un an, un program flexibil.

Cei patru membri ai echipei se bucură de o agendă de lucru atipică, pentru a pleca mereu la timp de la birou și pentru a avea disponibilitate spre a realiza și alte activități pe lângă sarcinile obișnuite din agenție. Vinerea a fost declarată oficial working-from-home-day, atât intern, cât și în exteriorul agenției.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

În plus, mini-vacanțele sunt legate cu zile libere oferite de agenție, iar clienții au fost informați în legătură cu aceste scurte pauze în program, astfel încât să nu fie afectată nici o colaborare. Echipa deține un calendar în cloud, pe care îl actualizează fiecare membru al echipei, conform zilelor libere solicitate sau orelor de recuperat. Conform conducerii agenției, cuvântul de ordine în această ecuație este “încredere”.

Inspirată din cultura britanică de business, The House PR Agency este o agenție ieșită din tiparele agențiilor clasice, ce face în acest moment un pas strategic către comunicare integrată. Desemnată Small Consultancy of the Year la Romanian PR Award 2017, Elite Company of the Year chiar în primul an de înființare și deținătoare a premiului Business Woman pentru Implicare în Comunitate, agenția își consolidează tot mai mult poziția pe piața locală și câștigă teren și în străinătate, cu clienți din Europa de Nord și Centrală. The House PR Agency desfășoară o campanie outdoor cu componente elevator și metrou, în premieră pentru o agenție de comunicare în România.

Articolul anterior

Siemens disponibilizează 2.900 de angajaţi, în următorii doi ani

Articolul următor

Un fotbalist de la Paris Saint-Germain este, de ieri, cetățean român

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share