Penny Market are în plan investiții de peste două miliarde de lei în România, până în 2025

Compania Penny Market a raportat o cifră de afaceri de 3,45 miliarde de lei în anul fiscal 2018, în creștere cu 15 la sută față de rezultatele din 2017.

Grupul german a investit, în 2018, peste 346 de milioane de lei în modernizarea și extinderea rețelei, și are acum 237 de magazine și trei centre logistice, în România. Contribuția Penny Market la bugetul de stat al României, anul trecut, a fost de peste 167 milioane de lei.

“Performanțele echipei din România ne-au poziționat ca țara cu cele mai bune rezultate din punct de vedere al creșterii vânzărilor în cadrul grupului. Vom continua procesul de dezvoltare, un semn clar că avem încredere în România, o piață în care există mult potențial pentru un plan de investiții susținut, pe termen lung”, declară Daniel Gross, director general REWE România| Penny Market.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Planul de expansiune Penny Market pentru următoarea perioadă vizează deschiderea a 20-25 de magazine, anual, astfel încât, în 2025, rețeaua să ajungă la 400 de unități. Investițiile includ și deschiderea celui de-al patrulea centru logistic, în regiunea Oltenia, și lucrări de modernizare și eficientizare a rețelei de magazine existente. Bugetul estimat pentru implementarea acestor proiecte, în următorii șapte ani, se ridică la peste 2,32 miliarde de lei.

În 2018, Penny Market a inaugurat 15 magazine noi și a finalizat remodelarea a 170 de magazine în format Future Store. Procesul de remodelare a început în martie 2015, s-a încheiat în noiembrie 2018 și a presupus investiții de peste 120 milioane de lei.

Penny Market a intrat pe piața din România în 2005. În prezent, peste 70 la sută dintre produsele aflate pe rafturile magazinelor sunt achiziționate de la producători și furnizori locali. Pentru 2019, planurile Penny Market includ investiții în expansiune în conformitate cu certificarea de management energetic ISO 50001, extinderea colaborării cu producătorii români și implicarea în activități de susținere a comunităților și de protejare a mediului.

Articolul anterior

GSK Consumer Healthcare, recunoscut drept unul dintre cei mai buni angajatori din România

Articolul următor

Timișoara: Continental investește 1,9 milioane de euro într-un sistem de depozitare integral automatizat

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share