Delia Corniciuc a fost numită de PepsiCo în funcția de Senior Marketing Manager pentru segmentul de băuturi din regiunea Balcanii de Est.
Delia Corniciuc s-a alăturat echipei PepsiCo România la începutul anului și are o experiență de peste zece ani în marketing național și internațional. Din noul rol, va conduce activitățile de marketing ale diviziei de băuturi răcoritoare pentru Balcanii de Est și va asigura coordonarea strategiei departamentului în linie cu obiectivele de creștere setate pentru această categorie. Este licențiată în economie la ASE București, iar înainte de venirea în echipa PepsiCo a ocupat mai multe poziții în companiile Mars și Beiersdorf.
Produsele PepsiCo sunt prezente în peste 200 de țări și teritorii. Compania a generat peste 64 miliarde dolari venit net în 2018, adus de un portofoliu de alimente și băuturi ce include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker și Tropicana. Portofoliul său este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi, printre care 22 de branduri ce generează, fiecare, peste un miliard de dolari în vânzări de retail anuale.
Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele