P&G inaugurează în România o nouă fabrică, în care vor lucra peste 200 de oameni

Procter & Gamble inaugurează astăzi o nouă unitate de producție în Urlați, județul Prahova.

Fabrica va produce capsule de detergent lichid Ariel PODS, cea mai recentă inovație a companiei în categoria detergenților de rufe. Ele vor fi exportate în mai multe țări europene. Prin această investiție de tip greenfield, România își consolidează poziția de centru de producție al P&G. În noua fabrică vor fi create peste 200 de noi locuri de muncă.

Ariel PODS este prima capsulă dedetergent lichid cu trei compartimente, care permite o curățare excelentă chiar și în apă rece. Are o formă compactă, astfel că sunt utilizate mai puține resurse pentru ambalare și transport, iar performanțele sale în cicluri de spălare rapidă și temperatură scăzută ajută la economisirea de energie acasă și reducerea emisiilor de CO2. Datorită formei pre-dozate, consumatorii pot fi siguri că folosesc cantitatea potrivită de detergent.

“Profilul atractiv al României, palmaresul de succes al P&G pe piața locală și, cel mai important, calitatea excepțională a oamenilor din P&G, au făcut ca această investiție să fie posibilă. Parteneriatul cu autoritățile locale a dus la realizarea acestui obiectiv și demonstrează încă o dată că, atunci când guvernele, comunitățile locale și companiile își unesc forțele, se întâmplă lucruri bune pentru toți – pentru oamenii pe care îi deservim și pentru comunitățile în care trăim și activăm”, declară Antoine Brun, Managing Director al P&G pentru Europa de Sud-Est.

Noua unitate de producție consolidează amprenta P&G în România. Compania deține o fabrică de produse pentru îngrijirea părului în Urlați, sediul central al operațiunilor din Europa de Sud-Est, un centru global de servicii în București și un centru logistic în Timișoara. Aici lucrează peste 1.000 de angajați. Pe perioada pandemiei, P&G a furnizat peste 100 de tone de produse esențiale și 1,5 milioane lei în numerar pentru a sprijini sistemul de sănătate din România și familiile aflate la nevoie.

Prin produsele sale, P&G ajunge la circa cinci miliarde de oameni din lume, cu branduri precum Always, Ariel, Crest, Fairy, Gillette, Head & Shoulders, Lenor, Olay, Oral-B, Pampers, Pantene, Tide și Aussie. Comunitatea P&G include operațiuni în circa 70 de țări.

Articolul anterior

O companie înființată în România, desemnată de Continental Automotive Serbia să livreze noua fabrică din Novi Sad

Articolul următor

Camera de Comerţ şi Industrie a Municipiului Bucureşti are un nou președinte

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share