Primul brand de vopsea lavabilă românească are o nouă identitate vizuală, odată cu schimbarea directorului de marketing

Odată cu venirea unui nou director de marketing și comunicare, SPOR, cel mai cunoscut brand de vopsea lavabilă produs de Policolor și primul brand de vopsea lavabilă din România, adoptă o nouă identitate vizuală.

Cu o experiență de peste 15 ani în domeniu, Elena Curelaru a activat în categorii de piață din zona de retail și FMCG, unde s-a ocupat de comunicarea B2C și B2B. Noul director de marketing și comunicare și-a stabilit deja prioritățile.

“Am gândit principalele noastre obiective luându-ne inspirația de la oameni, de la comunități și din noua dinamică socială. În esență, ne reașezăm pe un proces inițiat de Policolor încă de la apariția Spor pe piața din România. Acest proces înseamnă să stai alături, nu față în față cu consumatorii, iar SPOR este primul susținător al celor care au cel puțin un proiect în minte. Credem în puterea generată de finalizarea fiecărui proiect și suntem alături de toți românii care cred în planurile  lor, pentru ca ei sunt motorul invizibil al acestei țări”, declară Elena Curelaru.

Noua identitate vizuală reflectă calitatea produselor și expertiza de peste două decenii în vopseluri de interior și exterior. Gama de lavabile cuprinde SPOR TIXO, cunoscut până acum sub denumirea SPOR vopsea de interior, SPOR Ioni de Argint, SPOR pentru exterior și interior cu Silicon, SPOR Hipoalergenic, SPOR Baie & Bucătarie, SPOR Art Color Pastel, SPOR Art Color Intens și produsele conexe: SPOR Polisept Amorsă Antimucegai, SPOR Polisept Soluție Antimucegai.

Procesul de rebranding se aliniază cu modernizarea fabricii Policolor din București, demarată în urmă cu doi ani. Investițiile în tehnologie au condus la creșterea calității, a inovațiilor de produs și a eficienței în producția de vopseluri, lacuri, emailuri și amorse. Noile ambalaje se regăsesc deja în marile magazine de bricolaj.

DESPRE POLICOLOR

Producător de lacuri şi vopsele cu o experiență de peste 50 de ani în România, oferă soluţii şi produse pentru decorarea şi finisarea casei, sub brandurile SPOR, DEKO Professional, PROTECTA, CasaBella, Vinarom, sisteme complete pentru refinisarea autovehiculelor, sub brandurile Klar Professional, Klar Ultra, Emaur și Silverpol, și produse pentru industria auto și acoperiri industriale cu arie largă de aplicabilitate. Produsele sale sunt prezente în peste 3.000 de magazine de retail tradiţional, în marile reţele de bricolaj și în mii de service-uri auto. Grupul Policolor-Orgachim operează două mari unităţi de producţie de lacuri și vopsele: Policolor România, cu o nouă unitate de producție în București, pe Bd. Timișoara, şi Orgachim Bulgaria, în Ruse. Este lider regional în domeniul tehnologiei vopselelor şi lacurilor în zona sud-est europeană.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share