Supply Chain & Logistics Forum & Expo, eveniment organizat de BusinessMark și care reunește lideri și experți din industrie, ajunge pentru prima oară în această primăvară la Iași.
Evenimentul va avea loc pe 7 mai, la Palas Congress Hall, și va aduce în discuție strategii inovatoare în managementul lanțurilor de aprovizionare și logistică, cele mai noi tehnologii și soluții digitale și impactul aderării la Schengen asupra fluxurilor logistice.
Evenimentul va include sesiuni de prezentări și un panel, în care vor fi abordate teme esențiale pentru sectorul logistic din România în 2025, printre care:
- România în Schengen: Oportunități și provocări pentru sectorul logistic după aderarea completă la Spațiul Schengen
- Reziliența lanțului de aprovizionare: Strategii de adaptare în fața volatilității economice și a schimbărilor geopolitice
- E-commerce și exigențele consumatorilor: Livrare rapidă, opțiuni flexibile și așteptări ridicate la nivel de customer experience
- Digitalizarea și automatizarea operațiunilor: De la depozite inteligente și robotică la analiza datelor în timp real
- Sustenabilitate și ESG: Strategii concrete pentru reducerea amprentei de carbon în logistică
- Majoritatea profesioniștilor HR folosesc instrumente de inteligență artificială în munca lor. ChatGPT, cel mai folosit
- Două treimi dintre angajați traversează o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional. Cel mai mult îi afectează că nu câștigă suficient și instabilitatea politică
- Microsoft, Google, Continental, Oracle și Bosch, cei mai doriți angajatori în România, în 2025
Au confirmat prezența, în calitate de speakeri:
- Laura Simion, CEO Kruhnen Europe Logistik, Vicepreședinte ARILOG
- Lucian Ilas, Director of Procurement & Supply Chain, Electroalfa
- Steluța Creanga, Logistic Planning and Procurement Director, Efes Moldova
- Mirela Marica, Supply Chain Manager, ALPLA Packaging Romania
- Vasile Boldesco, Logistics Manager, Orbico Moldova
- Flavius Creț, Regional Branch Manager, Raben Logistics Romania, Vicepreședinte ARILOG
- Cosmin Băroiu, General Manager, Mantis România
- Mike Hustiuc, Transport Logistics Manager, Misavan Trading
- Mirela Scărlătescu, Supply Chain Consultant
- Kristof Schils, Commercial Director, ELI Parks
Moderator va fi Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.
Această serie de evenimente vizează: directori logistică, Supply Chain Managers, manageri transport și distribuție, directori operaționali, directori generali, directori financiari, manageri planificare, aprovizionare, depozite, directori import-export, directori comerciali și vânzări, și reprezintă o platformă esențială pentru networking profesional, schimb de cunoștințe și descoperirea celor mai eficiente strategii și practici în domeniu.
Participanții vor avea oportunitatea să interacționeze cu experți ai industriei și să obțină insights valoroase despre viitorul supply chain-ului și logisticii în România și în context european. Următoarele evenimente vor avea loc pe 2 iunie (Cluj-Napoca), 26 septembrie (București) și 13 noiembrie (Timișoara).
Mai multe informații despre eveniment pot fi găsite pe pagina oficială a evenimentului sau la adresa office@business-mark.ro. Ultimele bilete sunt disponibile la prețul de 500 de lei + TVA. Grupurile beneficiază de un extra discount de până la 20 la sută.
- Eveniment organizat de BusinessMark
- Parteneri: Mantis Group, ELI PARKS, Vitamin Aqua
- Eveniment organizat cu susținerea: Asociației ARILOG, USER
- Partener de tehnologie: 4pay.ro
- Partener de monitorizare: mediaTrust
- Parteneri media: AngajatorulMeu.ro, Spotmedia.ro, Ziarul Bursa, Ziua Cargo, Daibau.ro, InstalNews.ro, Logistic Post, Spatiulconstruit.ro, ProIdea, iBuild, depozitinfo.ro, birouinfo.ro, Jurnalul de Afaceri, EventsMax, Piata, Debizz, Transilvania Business, Business Voice, PRwave, digital-business.ro, România Durabilă, Economistul, Club Economic, Business Press, MATEK
DESPRE BUSINESSMARK
Din 2013, organizează evenimente business, în principal concept propriu, gândite și planificate de echipa sa, de la idee și concept, până la implementare. Are o abordare all-industries și dedică proiecte unei arii largi de industrii și domenii profesionale. Își dorește să-și pună amprenta în viețile profesionale ale participanților, să producă un impact concret – să creeze contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și pentru a găsi partenerii potriviți.