Eticheta oferirii de cadouri corporate este subiectul celui mai nou program de training lansat de agenția Creative Business Management. Workshop-ul este susținut de trainerul Cristina Turnagiu Dragna, secretar general al Asociației Române pentru Protocol și Ceremonial.
Pe parcursul a patru ore de prezentare, participanții vor intra într-o lume fascinantă a celor mai elegante cadouri și vor afla de la specialiști cum oferirea unui dar poate fi primul pas într-o relație de afaceri de succes. Prima ediție a workshop-ului va avea loc în 16 februarie, între orele 15-19, în cadrul magazinului Azay din Bd. Unirii nr. 2, furnizor oficial al Casei Regale a României.
Prin programul conceput în exclusivitate de Cristina Turnagiu Dragna (foto) pentru Creative Business Management, participanții vor explora până la cele mai mici detalii, modalități de alegere, ambalare, trimitere sau gestionare a cadourilor. Workshop-ul va oferi informațiile despre uzanțele diplomatice sau cele instituționale, elementele de însoțire ale unui cadou și modalitățile de personalizare ale acestora.
“Dacă vă doriți o rafinare a propriilor gusturi sau doar vreți să petreceți patru ore în compania celor mai elegante, spectaculoase și creative cadouri pe care le puteți oferi, acest workshop este perfect. Într-un spațiu elegant, oferit de magazinul Azay, vom călători prin lumea rafinată a cadourilor și vom aprofunda cele mai eficiente strategii în alegerea cadourilor fascinante”, promite Cristina Turnagiu Dragna.
Înscrierile pentru workshop-ul Arta oferirii cadourilor se fac la adresa de email cursuri@cbmanagement.ro sau la telefon: 0743 183 353. Prețul workshop-ului este 300 de lei.