Provident: Director Regional de Marketing nou, pentru România şi Ungaria

Eduard Gongonie va fi responsabil de coordonarea echipelor de marketing din România şi Ungaria.

Noul director regional de marketing al Provident Financial (PFR) are o experienţă de mai bine de 20 de ani în coordonarea echipelor unor companii multinaţionale de top, precum Nestlé și Unilever, dar şi realizări în domeniul construirii de brand şi dezvoltării portofoliului de clienţi, în mai multe țări din Europa Centrală și de Est. În noul său rol, Eduard Gongonie va avea ca principale obiective consolidarea brandului şi a portofoliului de clienţi, printr-o strategie unitară, care să țină cont de sinergiile echipelor din cele două țări și să maximizeze astfel investițiile de marketing.

IPF, compania mamă a PFR, avea la finalul primului semestru al acestui an un portofoliu de 535.000 de clienţi, în România şi Ungaria. Volumul creditelor acordate în aceeaşi perioadă, în cele două ţări, a fost de peste 130 de milioane de lire sterline. “Sunt încântat să mă alătur echipei Provident România şi grupului IPF, una dintre cele mai puternice companii listate la Bursa de la Londra și un brand curajos și creativ, care a primit recunoaștere locală și internațională pentru campaniile sale, inclusiv distincția de Superbrand în ambele țări. Este o provocare pe care am acceptat-o cu responsabilitate şi sunt convins că alături de profesioniştii din cadrul companiei vom reuşi să consolidăm brandul Provident şi să menţinem poziţia de lider pe care o avem în acest moment”, declară Eduard Gongonie.

Potrivit datelor financiare din primul semestru al acestui an, grupul IPF a înregistrat un profit, înainte de impozitare, de 43 de milioane de lire sterline, o creştere de zece milioane în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Volumul de credite acordate a înregistrat o creștere sustenabilă cu zece procente, în prima jumătate a anului 2017, față de primul semestru din 2016.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share