Din 20 ianuarie, operațiunile companiei internaționale de tehnologie și inovație, înființată în România, vor fi conduse de Radu Constantinescu.
Co-fondator al companiei, Radu Constantinescu preia responsabilitățile de CEO de la Mike Parsons, care deține acest rol din 2020 și care rămâne alături de companie ca președinte al Consiliului Consultativ și director al subsidiarei Qualitance Australia.
Radu Constantinescu a înființat și a dezvoltat Qualitance împreună cu Ioan Iacob și este de 15 ani, în mod continuu, în conducerea companiei. A avut un rol activ în principalele zone de interes ale organizației, prin coordonarea operațiunilor și activităților financiare și prin implicarea directă în livrarea proiectelor de tehnologie. Din 2020, este președinte al Consiliului de Administrație, iar între 2020 și 2022 a fost director general adjunct.
Mike Parsons s-a alăturat echipei în 2016, după ce startup-ul său de experience design și storytelling, Launch Podium, a fost achiziționat de Qualitance. Înainte de a prelua responsabilitățile de CEO, în 2020, timp de patru ani, a activat ca director de inovație și a avut un impact major asupra identității organizației. A contribuit direct la dezvoltarea diviziei de inovație, la consolidarea propriilor metodologii și framework-uri de lucru și la extinderea internațională a companiei.
„Preiau această misiune cu buna înțelegere a potențialului pe care îl putem valorifica în proiecte de transformare digitală pe piața locală și europeană și cu obiectivul clar de a continua dezvoltarea asumată în fața investitorilor și a echipei. Realitatea recentă a accentuat importanța digitalizării în strategia de business a companiilor, iar parteneriatele pe care le-am dezvoltat cu succes în verticale precum serviciile financiare, utilitățile și domeniul tehnologiei reconfirmă valoarea misiunii noastre”, declară Radu Constantinescu.
În 2021, Qualitance a înregistrat o cifră de afaceri consolidată la nivel de grup cu peste 25 la sută mai mare față de decembrie 2020, iar pentru acest an vizează menținerea trendului ascendent și creșterea profitabilității în ambele linii de business, respectiv dezvoltarea de produse digitale și serviciile de outsourcing. Anul trecut, a dezvoltat proiecte de transformare digitală cu impact major în strategia unor organizații mari, precum Banca Transilvania, OMV Petrom sau Raiffeisen Bank, prin eficientizarea interacțiunilor lor cu clienții și propriii angajați, iar pe piața internațională a încheiat parteneriate cu branduri globale, precum News Corp și Anastasia Beverly Hills.
Qualitance are peste 200 de angajați în birourile din București, San Francisco, New York și Sydney. Printre clienții săi se numără branduri precum Ford, Virgin, IKEA, Deutsche Telekom, Johnson & Johnson și News Corp.