Radiografia lucidă a vieții de corporatist, în prima carte scrisă de o fostă corporatistă

Foto: Tudor Lucaciu

În contextul în care există o tendință ascendentă de „de-corporatizare” a angajaţilor multinaţionalelor, care se simt tot mai îngrădiți în manifestare și depersonalizați ca profesioniști prinși în capcana unor venituri mari și stabile, o fostă corporatistă surprinde într-o carte realitatea necosmetizată a vieții de corporatist.

În cartea-manifest „Glasvand | 35 de ore din viața unui copil mare”, Raluca Mihăilă descrie tabuurile socio-profesionale ale celor care lucrează în corporații.  Strateg de marketing în creative boutique-ul Utopic Brain, blogger, scriitor, fotograf și ilustrator pentru propriile creații, Raluca Mihăilă devine astfel vocea corporatiștilor aflați în criză de identitate, care caută o ieșire din vortexul cotidian care îi acaparează.

Cartea este o invitație la reflecție și pune în fața cititorului o oglindă incomodă, în care mulți profesioniști se vor regăsi în proporții mai mari sau mai mici. Mesajul cărții, „Fiți atenți la coliviile cu gratii de aur!”, este un îndemn la a cântări cât mai bine confortul care înrobește.

Credem că te-ar interesa și: Cum am devenit “neangajabilă”

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share