Foto: Tudor Lucaciu

În contextul în care există o tendință ascendentă de “de-corporatizare” a angajaţilor multinaţionalelor, care se simt tot mai îngrădiți în manifestare și depersonalizați ca profesioniști prinși în capcana unor venituri mari și stabile, o fostă corporatistă surprinde într-o carte realitatea necosmetizată a vieții de corporatist.

În cartea-manifest “Glasvand | 35 de ore din viața unui copil mare”, Raluca Mihăilă descrie tabuurile socio-profesionale ale celor care lucrează în corporații.  Strateg de marketing în creative boutique-ul Utopic Brain, blogger, scriitor, fotograf și ilustrator pentru propriile creații, Raluca Mihăilă devine astfel vocea corporatiștilor aflați în criză de identitate, care caută o ieșire din vortexul cotidian care îi acaparează.

Cartea este o invitație la reflecție și pune în fața cititorului o oglindă incomodă, în care mulți profesioniști se vor regăsi în proporții mai mari sau mai mici. Mesajul cărții, “Fiți atenți la coliviile cu gratii de aur!”, este un îndemn la a cântări cât mai bine confortul care înrobește.

Credem că te-ar interesa și: Cum am devenit “neangajabilă”

Abonează-te la newsletter

Cele mai proaspete știri de pe AngajatorulMeu.ro, direct pe adresa ta de mail.

S-ar putea să-ți placă

Premieră medicală în sud-estul Europei: primele intervenții de chirurgie cardiacă, efectuate cu ajutorul robotului chirurgical

Echipa medicală chirurgicală a Spitalului Monza a adus în premieră în România,…

O româncă de 24 de ani, cetățean de onoare al capitalei Coreei de Sud

În 15 noiembrie, Silvia Pencu, studentă la Korea University, unde are ca…

Primul specialist software clujean, certificat ca Blockchain Solution Architect

Norbert Szappanos, Chief Technology Officer al companiei RebelDot, este primul specialist software…

Universitatea de Medicină din Târgu Mureș va avea o filială în Germania

Rectorul Universităţii de Medicină, Farmacie, Ştiinţe şi Tehnologie (UMFST) Târgu Mureş, prof.…