Cea mai mare platformă de food ordering din România a dispus o serie de măsuri de siguranță și a formulat recomandări de prevenție împotriva virusului 2019-nCoV, atât în atenția clienților aplicației, cât și a livratorilor sau restaurantelor partenere.
În contextul noilor evenimente legate de evoluția situației de coronavirus în România, foodpanda își încurajează utilizatorii să aleagă plata cu cardul în locul numerarului. În ceea ce privește livratorii, foodpanda le solicită să se spele pe mâini în mod regulat și le va oferi geluri de dezinfectare pentru a putea să se igienizeze cât mai des pe mâini. foodpanda oferă și o procedură clară de igienizare zilnică pentru gențile livratorilor.
Compania va bloca zonele de carantină precum spitalele de boli infecțioase, sau alte zone clar delimitate de autorități, aflate în aria de livrare, pentru ca livratorii să nu fie expuși la nici un fel de risc de îmbolnăvire. foodpanda va păstra permanent active canalele de comunicare cu livratorii, pentru a afla dacă există cazuri de persoane suspecte sau contaminate cu coronavirus.
Credem că te-ar interesa și: Cum am devenit “neangajabilă”
Compania va pune la dispoziția restaurantelor partenere un set special de reguli de bune practici cu privire la modul în care ar trebui să-și păstreze igiena în pregătirea comenzilor. Totodată, le recomandă să predea comanda doar dacă livratorul are asupra sa geanta specială pentru transport și să sigileze comenzile. foodpanda va notifica partenerii să anunțe de urgență reprezentanții companiei dacă observă cazuri de persoane suspecte sau confirmate cu coronavirus.
Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele
Parte a grupului Delivery Hero, foodpanda este cea mai mare platformă online de comenzi de mâncare din România. Colaborează cu peste 2.100 de restaurante din București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Constanța, Arad, Ploiești, Oradea, Galați, Craiova, Sibiu, Pitești, Târgu Mureș, Baia Mare, Bacău, Buzău, Brăila și Suceava.