Brandul românesc 5 to go, lansat de Radu Savopol și Lucian Bădilă, apare pe locul 10 în topul european al lanțurilor de cafenele în 2021, conform clasamentului anual realizat de Food Service, Europe & Middle East, lansat luna aceasta.
5 to go înregistrează a doua cea mai spectaculoasă creștere din Europa în număr absolut de locații deschise, cu 107 cafenele noi într-un an, o creștere de 44,6 la sută față de anul anterior.
„5 to go a pornit în 2015, cu viziunea unei zile în care toți românii beau o cafea de calitate, la un preț corect. Peste cinci milioane de români au băut cel puțin o cafea în rețeaua noastră, iar asta ne aduce aproape de acest moment. Business-ul 5 to go este format din mai mult de 220 de antreprenori, care zilnic fac ca acest brand să câștige încrederea a zeci de mii de consumatori”, spune Radu Savopol.
Pentru următorii cinci ani, pilonii pe care se construiește dezvoltarea rețelei 5 to go sunt expansiunea regională, către localități cu cel puțin 10.000 de persoane, consolidarea prezenței internaționale – piețele vizate sunt Spania, Germania, Ungaria, unde deja sunt discuții deschise, dar și Bulgaria, Polonia sau Republica Moldova – și continuarea construirii prezenței în retail și a portofoliului de produse private-label sub marca 5 to go, ca urmare a identificării de trenduri cu potențial.