GMP PR își extinde echipa de management cu doi noi membri, care aduc o experiență semnificativă în dezvoltarea zonelor de strategie și campanii integrate.
Din poziția de Strategy & Growth Director, Răzvan Mătășel va contribui la creșterea competenței strategice în toate serviciile de comunicare ale agenției și va coordona dezvoltarea ei în noi zone de business și expertize.
Cu un portofoliu de peste 35 de premii de eficiență în comunicare (Effie, EuroEffie, APG Creative Awards), are o experiență de peste 25 de ani de strategie în comunicare, pentru proiecte naționale și regionale și peste 20 de ani de predare de strategie în comunicare.
- TIME World’s Best Companies: JYSK, pe lista cele mai bune companii din lume în 2024
- Forvis Mazars, “Best Place to Work” în Europa Centrală și de Est și Asia Centrală
- Investiție: Fuchs Condimente România își dublează capacitățile de producție în fabrica din Curtea de Argeș
Corina Toma va coordona zona de Campanii de comunicare integrate. Vine cu peste 18 ani de experiență locală și internațională, acumulată în agenții de publicitate, dar și în companii, din poziția de client. Are expertiză în campanii integrate, antreprenoriat și project management, și aduce o bogată experiență multiculturală – de la coordonarea globală a brandului Marlboro, ca parte din echipa Leo Burnett Elveția, până la rolul de director digital interim în Japonia, la Beacon Communications.
“Agenția a crescut mult în ultimii ani, ne-am diversificat serviciile, am explorat zone noi de business. Nevoile clienților noștri au devenit din ce în ce mai complexe și este jobul nostru să ținem pasul cu ele. Mă bucur să anunț că am extins echipa de management cu profesioniști extrem de experimentați și valoroși, care vor contribui la dezvoltarea agenției în domenii noi. Și este doar începutul”, a spus Ioana Mănoiu, General Manager GMP PR.
Fondată în 2007, GMP PR, parte a GMP Group, este una dintre cele mai importante agenţii de relaţii publice din România. Activitatea agenţiei a fost recunoscută local şi internaţional, la competiţii precum Sabre Awards, European Excellence Awards sau Romanian PR Award. Printre distincţiile primite se numără Best use of PR Evaluation, Newcomer European Agency of the Year, Best European Launch sau Romanian PR Agency of the year. În 2016, a fost implicată într-o campanie considerată Campania Anului în România, în urma căreia 1 Iunie a devenit Zi Liberă Națională. Agenția a fost distinsă cu PR Innovator of the Year și PR For Greater Good.