Copywriter-ul agenției Publicis este singurul Creativ din România, selectat să participe la a VI-a ediție a See It Be It, programul Cannes Lions de dezvoltare și accelerare a carierei, adresat femeilor din industria de comunicare.
Anul acesta, s-a înregistrat un record de 760 de înscrieri și doar 15 femei din întreaga lume au fost alese. „Accesul și expunerea la See It Be It, comunitatea care se formează acolo și rezultatele fostelor participante la acest program, arată cât de puternic și necesar este SIBI în industria advertising-ului de azi. Abia aștept să iau parte la acest program, să le cunosc pe celelalte 14 femei și mai apoi să aplic tot ce am învățat”, spune Ruxandra Drilea.
Ruxandra Drilea deține titlul de Young European Creative of the Year la ADC*E. A câștigat peste 20 de premii la Cannes Lions, Golden Drum, Effie, Internetics, Fibra Awards. A reprezentat România la ADC Creative Camp 2014 din München și, în 2016, la Nürnberg. Pasionată de ilustrație și entertainment, a creat Millennial Medals, pentru a lupta cu umor împotriva discriminării de vârstă în România. În timpul liber, mentorează studenți pasionați de publicitate, prin IAA România.
Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele
Programul See It Be It selectează talentele feminine din întreaga lume, le oferă acces la conținut relevant și la experți renumiți, și le susține să devină viitorii lideri creativi și să aducă schimbarea în această industrie.