Mihai Spulber, actualul SVP Operațiuni și Supply Chain la Mega Image, va prelua funcția de CEO al Profi România, din 1 iulie 2025.
Acest anunț vine ca urmare a deciziei lui Gaetan Pacton, actualul CEO al Profi, de a părăsi compania, din 1 iulie 2025. Recent, Ahold Delhaize a finalizat achiziția Profi și a primit în familia sa al 17-lea brand din portofoliul său internațional (Europa, SUA și Indonezia).
„Profi are un potențial extraordinar, iar împreună cu echipa actuală ne vom concentra pe consolidarea succesului său. Aștept cu nerăbdare să cunosc echipa Profi și să continuăm împreună povestea de succes atât de apreciată de clienți, de colaboratori și de angajați/ parteneri”, declară Mihai Spulber.
- Doar un angajator din zece are în plan să ajusteze salariul brut după eliminarea scutirii de impozit pentru angajații din IT, construcții și agricultură
- BAT, Angajator de Top în România. La nivel global, este una dintre cele 16 companii care au primit certificarea Global Top Employer în 2025
- Belgin Bactali, noul CEO al companiei de curierat Cargus
„După 13 ani petrecuți la Profi, am luat decizia să mă retrag. Plec cu un profund sentiment de recunoștință și mândrie pentru tot ce am realizat împreună. Povestea Profi a însemnat ambiție, reziliență și transformare, iar succesul companiei este rezultatul direct al muncii asidue și dedicării fiecăruia dintre colegii mei”, arată Gaetan Pacton.
În următoarele șase luni, Gaetan Pacton va asigura continuitatea afacerii și va rămâne responsabil pentru conducerea Profi. Va colabora îndeaproape cu Mihai Spulber și echipa ca să asigure o tranziție lină pentru Profi ca parte a grupului Ahold Delhaize.
Profi este un retailer de produse alimentare din România, care operează circa 1.700 de supermarketuri și magazine de proximitate. În cele 12 luni încheiate în iunie 2024, a generat vânzări nete de 2,7 miliarde de euro.
Cu sediul central în Zaandam, Țările de Jos, Ahold Delhaize este unul dintre cele mai mari grupuri de comerț cu amănuntul din lume și un lider în supermarketuri și în comerțul electronic. Familia sa de mari mărci locale deservește 63 de milioane de clienți în fiecare săptămână, în magazine și online, în SUA, Europa și Indonezia. Împreună, aceste mărci au peste 400.000 de angajați în 7.716 magazine alimentare și de specialitate și includ cel mai mare retailer online din Benelux și cei mai importanți comercianți online din Benelux și SUA.