Sorin Brînzan s-a alăturat echipei Julius Meinl România, în calitate de Managing Director, iar Dinu Graur a preluat funcția de Finance Manager.
Numirea lui Sorin Brînzan (foto) completează ambițiile companiei de creștere și extindere pe segmentele de HoReCa și retail. Cu peste 25 de ani de experiență în FMCG, a condus proiecte locale și regionale de transformare a business-ului și a contribuit la construirea unor echipe de înaltă performanță. Principalele sale priorități pentru următorii cinci ani vor fi creșterea segmentului de retail și menținerea poziției de lider în HoReCa, pe segmentul premium.
„La începutul lui 2020, compania se extindea rapid pe zona de retail în România, crescând de la an la an investițiile în resurse și acțiuni dedicate acestui segment de business. Julius Meinl acoperă o rețea de peste 500 de magazine partenere, offline și online, iar planurile de dezvoltare a echipei de vânzări, pentru a întări prezența în acest sector, se aliniază obiectivului principal de creștere pentru următorii cinci ani. Îmi doresc să construim o echipă solidă, performantă, dar mai ales o echipă pasionată și motivată de a crea ceva valoros pentru ea, pentru comunitate și pentru companie, zi de zi”, spune Sorin Brînzan.
Echipa locală va fi completată de Dinu Graur, care va ocupa funcția de Finance Manager. Cu o experiență acumulată în mai multe poziții de management și expertiză în coordonarea unor arii financiare complexe, în diverse domenii, el va prelua rolul de Partener de Business pentru echipele de Finance, Sales Suport și Marketing, și va contribui la implementarea proiectelor globale pentru cele două canale, HoReCa și retail.
„Îmi doresc ca împreună cu echipa din România și din celelalte țări în care suntem prezenți să construim o organizație mai puternică, mai inovatoare, mai inspirată, axată pe misiunea sa de a servi și de a crea o lume mai bună”, afirmă Dinu Graur.
Julius Meinl, afacere de familie înființată în 1862, în Austria, aniversează anul acesta 160 de ani. Activează în peste 70 de țări, iar în 40 se află în top 3 mărci de cafea premium și este lider de piață pe segmentul premium în Austria, Rusia, țările adriatice, Europa Centrală și de Est și Dubai.