Din 1 ianuarie, Gheorghe Andresz, Traditional Trade & OOH Director la HEINEKEN România și membru al echipei de management, a fost numit director de vânzări al companiei, responsabil de coordonarea întregii funcțiuni de vânzări și a echipelor pentru toate canalele comerciale: Traditional Trade, Out-of-Home, Modern Trade.
Schimbarea vine în contextul numirii lui Gijs van der Loo în funcția de director de vânzări al HEINEKEN Slovacia și membru al echipei de management, după doi ani și jumătate în România, în rolul de director Modern Trade.
Gheorghe Andresz are o experiență comercială vastă, în domeniul comercial, construită în ultimii 20 de ani, în diferite roluri deținute la HEINEKEN România și la HEINEKEN Ungaria, dar și în alte companii din industria băuturilor. Ca Director Traditional Trade & Out-of-Home al HEINEKEN România, a contribuit la dezvoltarea strategiei de route-to-consumer, inclusiv la parteneriatul din 2021, dintre HEINEKEN România și Coca-Cola HBC România, în privința business-ului e-commerce Stockday.
Gijs van der Loo face parte din echipa HEINEKEN de 13 ani. A petrecut ultimii doi ani și jumătate în România, ca director Modern Trade. În acest timp, HEINEKEN România a înregistrat o creștere a cotei de piață în canalul de comerț modern și a introdus inovații de portofoliu, precum Birra Moretti, un brand care s-a bucurat de o primire foarte bună din partea consumatorilor români.
HEINEKEN este compania producătoare de bere cu cea mai extinsă prezență din lume. Recunoscut pentru brandul Heineken, grupul are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale și locale. La nivel mondial, este prezent în peste 70 de țări și are peste 80.000 de angajați. În România, oferă un portofoliu divers de mărci de bere și cidru, majoritatea produse în fabricile din Constanța, Craiova, Târgu Mureș și Miercurea Ciuc. Are aici peste 1.100 de angajați, iar peste 70 la sută dintre ingredientele folosite vin de la furnizori locali.