Liderul în domeniul beneficiilor extrasalariale din România, prin asociația sa, Stop Hunger, a încheiat un parteneriat cu Asociația Touched România, pentru a sprijini opt familii vulnerabile, majoritatea cu mame foste rezidente ale Centrului Maternal Casa Agar, serviciu social rezidențial pentru mame și copii aflați în situații critice.
Cele opt familii au 27 de membri, iar Stop Hunger le va oferi gratuit, prin City Grill, mese calde, până la finalul anului, în valoare totală de peste 140.000 de lei. Sodexo dorește să atragă în acest program, numit Together for Tomorrow, și alte companii și persoane fizice, astfel încât să poată ajuta mai multe familii în nevoie, o perioadă mai îndelungată.
„Ne dorim să sprijinim aceste mame cu probleme financiare, care cresc singure copii cu vârste de la doi ani, și, în același timp, să fim alături de companiile din segmentul HORECA, unul dintre cele mai afectate de pandemie. Oricine se poate implica în program, pentru a putea prelungi durata sa de derulare și pentru a ajunge la cât mai multe persoane aflate în nevoie”, declară Felicia Georgescu, director HR și CSR Sodexo Pass România și vicepreședinte Stop Hunger Association.
Credem că te-ar interesa și: Spune-mi ce ai făcut de COVID-19, ca să-ți spun ce fel de angajator ești
David Beasley, directorul executiv al Programului Alimentar Mondial (PAM) derulat de ONU, partener global Stop Hunger, estimează că numărul persoanelor care vor avea nevoie de ajutor alimentar, anul acesta, ar putea să se dubleze, pe fondul problemelor economice apărute ca urmare a pandemiei.
Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele
Anul acesta, Stop Hunger s-a implicat și în alte activități de responsabilitate corporativă, în România, precum proiectul „Empowering Women”, derulat în parteneriat cu Fundația World Vision și adresat femeilor din mediul rural. În martie, compania a finalizat acțiunea Cooperativa Predești, pentru care a alocat peste 300.000 de euro, pentru a susține femei dintr-o comunitate săracă din Predești și pentru a le permite să dezvolte mici afaceri. De la Predești sunt livrate, anul aceasta, peste 32 de tone de legume, pe rafturile magazinelor Mega Image din țară. Produsele sunt incluse în campania Gusturi Românești.