Publicis Groupe România a numit-o pe Alexandra Iordăchescu în funcția de Brand Lead al Starcom România.
Înainte de promovarea sa, Alexandra Iordăchescu a condus departamentul de Digital Media al Starcom și a supervizat proiectele de digital media ale tuturor clienților agenției. A preluat poziția de Brand Lead Starcom Media după promovarea Alexandrei Dimitriu în poziția de Chief Media Officer al Publicis Groupe România, iar numirea ei face parte din strategia Publicis Groupe de a-și consolida poziția de lider pe piața de media din România.
De-a lungul unei cariere ce a început acum 11 ani, Alexandra Iordăchescu a ocupat poziții în toate departamentele unei agenții de media, de la TV Planning la Digital Planning, Account Management sau, recent, Communications Planning, Digital Strategy și Business Development. În ultimii ani, a coordonat departamentul de Digital Media al Starcom – unul dintre cele mai importante departamente ale agenției – unde, alături de echipa ei, a implementat proiecte pentru Heineken, Ferrero, Strauss, Hochland, P&G sau Rewe.
Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele
Împreună, agențiile de media din Publicis Groupe România (Zenith, Starcom și Spark Foundry) sunt cel mai mare media buyer din piață, cu un portofoliu de peste 100 de clienți. O treime dintre ei sunt lideri locali de business în domeniile lor. Unele dintre cele mai cunoscute produse realizate de agențiile de media din Publicis sunt infograficele privind consumatorii din România, Consumer Report, AdForecast, studiile dedicate Black Friday și studiile despre influenceri. Recent, printr-un parteneriat exclusiv între echipele Starcom, Zenith și GlobalWebIndex, cel mai mare studiu global despre consumatorii digitali conține, în premieră, și date privind consumatorii din România.