Supply Chain & Logistics Forum & Expo: Care sunt provocările și tendințele din lanțul de aprovizionare?

BusinessMark invită specialiștii în logistică la a X-a ediție a Supply Chain & Logistics Forum & Expo, eveniment hibrid care va aborda provocările cu care se confruntă lanțurile de aprovizionare, în contextul expansiunii sectorului e-commerce și a schimbării comportamentului consumatorului.

Pe 30 septembrie, BusinessMark le dă întâlnire la Radisson Blu Hotel din București și online, pentru a analiza probleme internaționale, precum criza containerelor, prețurile materiilor prime, impactul inflației și a războiului asupra întregului lanț, dar și criza de personal calificat.

Participanții vor discuta și despre digitalizare, ca soluție pentru eficientizarea lanțului de aprovizionare, impactul economiei gig asupra acestui sector, planuri și strategii de dezvoltare, aspecte legale și fiscale specifice industriei.

Conferința va cuprinde sesiuni de prezentări și un panel de dezbatere, la care vor participa:

  • SPECIAL GUEST: Roman Rylyk, Supply Chain Operations Director, Board member Sub Sahara Africa Executive Committee, Henkel
  • Daniel Enache, Supply Chain Global Access Range Manager, Dacia
  • Laura Simion, Logistics Director, Flanco România
  • Bogdan Cheta, Supply Chain Director, Sphera Franchise Group (KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery și Taco Bell)
  • Cosmin Băroiu, General Manager, Mantis România
  • Claudia Badea, E-commerce and Cross-channel Director, Cora România
  • Sînziana Pardhan, Managing Director, P3 România în România
  • Cristian Roșca, Supply Chain Director, Macromex
  • Raluca Radu, Country Manager, ANSWEAR România, Fondator și Managing Partner MTH Digital
  • Mirela Scărlătescu, COO, Druckfarben România

Organizatorii pun la dispoziție trei tipuri de bilete: in person, online și on demand. Experiența in person va fi completată de cea virtuală, astfel că participanții pot interacționa chiar și online cu ceilalți invitați și pot vizita zona expozițională. Mai multe detalii despre agendă și tematică pot fi găsite aici sau la adresa office@business-mark.ro.

Audiența evenimentului: directori logistică, supply chain managers, manageri transport și distribuție, directori operaționali, directori generali, directori financiari, manageri planificare, aprovizionare, depozite, directori import-export, directori comerciali și vânzari.

Mark your B2B opportunity, alături de BusinessMark!

  • Un eveniment: BusinessMark
  • Parteneri: Mantis România, P3 România
  • Cu susținerea: ARILOG
  • Suport tehnic asigurat de: SCS – Schinkel Conferințe Soluții
  • Parteneri media: AngajatorulMeu.ro, spotmedia.ro, Ziarul Bursa, Debizz Magazine, MATEK, Jurnalul de Afaceri, Administrație.ro, Global Manager, Events Online, Revista Piața, Transilvania Business, Top Business, BEROCC, SpațiulConstruit.ro, Digital Business, Ziarul 21, Antreprenor în România, Club Economic, Economistul, PR Wave, România Durabilă, Business Voice

DESPRE BUSINESSMARK

Din 2013, a organizat 259 evenimente „concept propriu”, 121 proiecte de event management, 69 de evenimente online. A avut alături 4.020 speakeri și 61.000 de participanți, în opt orașe din România. Își dorește să-și pună amprenta în viețile profesionale ale participanților, să producă un impact concret, să creeze contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și pentru a găsi partenerii potriviți.

Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizează evenimente construite pentru partenerii săi – gândite împreună cu ei și adaptate obiectivelor lor. “Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste, care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului”, transmit reprezentanții BusinessMark.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share