Importatorul de produse alimentare își consolidează poziția pe piață prin dezvoltarea de branduri proprii pentru consumatorul urban lipsit de timp, dar preocupat de sănătate.
În ultimii ani, Serpico Trading a lansat brandurile DeFish, Best Meat, O’Green și Chioce Minute, create special pentru iubitorii de smart cooking. Strategia pentru următorii ani a companiei cu acționariat românesc se bazează pe lansarea de produse noi, care să servească nevoilor unei piețe de consumatori activi, preocupați de stilul lor de viață.
Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele
Cu o cifră de afaceri de circa zece de milioane de euro, Serpico Trading este unul dintre pionierii distribuției de produse alimentare din România. Înființată în urmă cu 25 de ani, compania a crescut odată cu piața și a investit în dezvoltarea de branduri proprii, aflate acum pe rafturile hipermarketurilor din România. În ultimii ani, s-a repoziționat printr-o strategie ce include dezvoltarea de produse proprii, mai ales că deține două depozite în Otopeni: unul pentru produse congelate și unul pentru produse ambientale.
Decizia Serpico de a dezvolta mărci proprii de produse alimentare reprezintă principalul său proiect pentru următorii ani. Publicul vizat este cel familiarizat cu beneficiile și avantajele alimentelor congelate, aspect ce se poate traduce printr-o creștere a vânzărilor pe acest segment. „Trăim într-o societate în care lucrurile evoluează și se desfășoară într-un ritm accelerat, iar timpul este o resursă tot mai importantă. În acest caz, <asul> din mânecă este Choice Minute, un brand de produse ready meal. Încercăm astfel să recuperăm minutele pe care clientul le pierde în trafic, gătind, așteptând metroul sau alte activități urbane, ce ne consumă timpul. Noi ne-am propus să-l bonusăm și să compensăm timpul pierdut cu o masă de calitate, care îi va consuma puțin timp pentru preparare”, spune Bogdan Costin, Marketing Manager la Serpico Trading.
Sub același concept de business, Serpico va continua să lanseze branduri noi în portofoliu și să dezvolte, în paralel, sectorul de private label. „După 25 de ani de experiență, viitorul este, cu siguranță, mult mai predictibil. Am reușit ca în acest timp să avem atât o echipă performantă, motivată, cât și branduri internaționale de succes și branduri proprii, care își găsesc loc în inimile consumatorilor”, declară Gabriela Simion, membru fondator Serpico Trading.
DESPRE SERPICO TRADING
Este o companie cu o experiență vastă în domeniul importului, distribuției regionale și naționale de produse alimentare, și importatorul brandurilor Bonduelle, Kerrygold și Siblou.