După aproape cinci ani la conducerea creației din GMP Advertising, Mihai Gongu avansează în rețeaua parteneră, Jung von Matt, la biroul din Berlin.
Absolvent al Facultății de Cibernetică, Mihai Gongu a intrat în publicitate în 2002. A fost primul creativ român în competiția Cannes Young Lions, în 2005 și, de-a lungul timpului, a făcut parte din juriile New York Festivals, Eurobest, Effie, ADC Europe, și a prezidat juriul Golden Drum, în 2014.
Mihai Gongu va continua să colaboreze cu GMP pe proiecte strategice și va întări relația de parteneriat dintre agenție și rețeaua germană. La Jung von Matt Berlin, va coordona comunicarea contului european Mini, în calitate de director de creație. „Mi-am dorit să lucrez la nivel european și mă bucur că reușesc să fac asta rămânând aproape de GMP, agenția unde am avut cele mai mari satisfacții profesionale Sunt sigur că echipa din București, coordonată de Olivia Bașag, va continua să scrie istorie pentru clienții curajoși ai celei mai tari independente din CEE”, declară Mihai Gongu.
Mihai, unul dintre oamenii cheie din spatele cele mai cunoscute campanii de promovare a României, Why Don’t You Come Over?, se va alătura Jung von Matt/Spree, din 7 august. „L-am cunoscut pe Mihai acum patru ani, la întâlnirile creativilor din rețea. Mă bucur că se alătură echipei noastre din Berlin și cred că parteneriatul dintre GMP și Jung von Matt va fi și mai strâns acum”, spune Jean-Remy von Matt, co-fondator JvM.
Mihai Gongu este unul dintre cei mai cunoscuţi directori de creaţie din Europa Centrală şi de Est. A obținut până acum peste 100 de trofee în competițiile interne și internaționale, inclusiv Grand Prix la Eurobest, Golden Drum și Effie, aur la ADC Awards și NYF, argint la Clio și bronz la EPICA. A contribuit la succesul GMP Advertising, aleasă de două ori, în 2013 și 2015, Agenția Independentă a Anului la Golden Drum. Este singura agenție din România ce a obținut acest titlu. Mihai Gongu a predat la Cannes Lions Academy și la Școala ADC.
DESPRE JUNG VON MATT
A fost fondată în 1991, de către Holger Jung și Jean-Remy von Matt, în Hamburg, și are subsidiare în Germania, Austria, Elveția, Suedia, China, Polonia, Cehia, Slovacia, China și România. Este una dintre cele mai premiate rețele independente din lume, locul 2 după Droga5 New York, în clasamentul Cannes Lions 2016, iar printre clienții săi se numără Axel Springer, Bosch, BVG, DHL, Edeka, Hyundai, Mini, Obi, Sixt, Unilever, RWE, Thomas Cook, Vodafone și Sparkasse.