Urgent Cargus devine Cargus și intră într-o nouă etapă de dezvoltare, prin investiții de peste 10 milioane de euro

Compania de curierat Urgent Cargus are o nouă identitate vizuală și își schimbă numele în Cargus.

Procesul de rebranding este văzut ca un element important al strategiei internaționale de expansiune și dezvoltare a companiei, care, pe lângă noul nume, are și noi atribute ce-i vor ghida activitatea.

“Cargus este brandul care întărește noua direcție strategică a companiei și prin care dorim să ne comunicăm obiectivele cât mai eficient posibil: să fim alături de partenerii noștri pas cu pas și să le oferim soluții care să răspundă nevoilor lor rapid și în siguranță. Continuăm să îmbunătățim calitatea serviciilor prin integrarea de noi produse și dorim ca noua poziționare să se alinieze la misiunea și valorile pe care le promovăm. Rebranding-ul este menit și să consolideze încrederea clienților noștri, siguranța că beneficiază de servicii de înaltă calitate, dezvoltate de un jucător important pe piața de curierat din România”, explică Jarosław Śliwa, CEO Cargus.

Credem că te-ar interesa și: Spune-mi ce ai făcut de COVID-19, ca să-ți spun ce fel de angajator ești

În 2020, Cargus a investit peste zece milioane de euro doar în infrastructură și tehnologie de curierat. Cea mai mare parte a investițiilor s-a concentrat pe eficientizarea proceselor operaționale, deschiderea unui nou centru de sortare în Timișoara, un proiect de extindere a capacităților în București și investiții în tehnologie.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

O zonă strategică de investiții pentru Cargus a fost centrul de sortare din Timișoara, care funcționează ca un punct de acces pentru coletele internaționale în rețeaua companiei. Luna trecută, compania a anunțat 1.000 de locuri noi de muncă.

Cargus are o experiență de peste 30 de ani pe piața locală. Echipa sa este formată din mai mult de 5.000 de angajați și parteneri, care au furnizat servicii de curierat persoanelor fizice și companiilor printr-o rețea la nivel național de 60 de centre de sortare și depozite, 68 de agenții Cargus Ship & Go și o flotă de peste 2.600 de vehicule de curierat.

Articolul anterior

Sibiu: Italienii de la Asolo își mută fabrica de încălțăminte montană premium

Articolul următor

Agroland deschide cel mai mare magazin al rețelei în proiectul Penny Center Fundeni

Articole din aceeași categorie
Total
1
Share
Close