De luna aceasta, unul dintre cei mai experimentați profesioniști din industria de publicitate, Costin Milu, se alătură WOPA.
Cu circa 15 ani de experiență în publicitate, Costin Milu și-a început cariera în advertising în 2003, ca Junior Copywriter la Scala JW. A ocupat poziții precum Copywriter și Senior Copywriter în echipele McCann Erickson și Propaganda, iar în ultimii șase ani a fost responsabil de coordonarea departamentelor de creație ale Tempo Advertising și DDB România. Cu numeroase premii în portofoliu, precum Effie, Golden Drum, New York Festivals, Epica sau Ad’Or, el vine să dezvolte activitatea de creație a grupului, să asigure managementul integrat al echipelor dedicate și să dezvolte idei și contexte creative pentru clienții internaționali și locali ai agenției.
Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele
„Dacă aș zice <Văd o mare oportunitate în alăturarea mea echipei WOPA, într-un context de redefinire a tendințelor și așteptărilor pe piața de publicitate, în care activitatea de creație este integrată într-un proces strategic complex, ce înglobează big data, real world economics, iar automatizarea și tehnologiile devin commodity. Advertising-ul se integrează mult mai devreme în procesele strategice ale companiilor și mă bucur să mă alătur unei agenții care are această viziune>, ar fi cel mai corporate lucru de la WOPA. Așa că nu o să zic”, spune Costin.
Distins cu numeroase premii în festivaluri dedicate industriei de publicitate – spotul anului (MTV – „Porcul” și MTV – „Țeava”), print-ul anului (Campanie Socială – „Viața merge mai departe”), la Golden Drum, sau radioul anului (DelMar Medical Spa – „Jumătatea ta”), la Ad’Or -, a coordonat activitatea de creație și strategie pentru clienți din mediul corporatist: Connex/Vodafone, Jacobs Kronung, BCR, Metro, Terapia Ranbaxy, Lipton, Cetelem, McDonald’s, Fuchs și Comedy Central. A obținut rezultate importante și pentru branduri locale, precum Napolact, Pate Ardealul, La Minut, Vincon Vrancea, Media Galaxy, Bizz, Coseli sau Help Net. A obținut un „bronz” la Fibra, în 2017, pentru campania Biz – „Sunt un țăran” și unul la Effie, pentru campania Praktiker – „De la casă la acasă”, în 2015.