CSR Overview: Conferința despre puterea de a înțelege importanța implicării în societate și de a acționa după un plan strategic, pentru un viitor mai bun

În 6 decembrie, la Hotel InterContinental din București, specialiști din companii și reprezentanți din mediul ONG se reunesc la conferința CSR Overview, organizată de BusinessMark, pentru a discuta despre importanța integrării CSR în strategia de business, parteneriatul public-privat, sustenabilitate, și pentru a oferi soluții pentru problemele sociale și de mediu.

Tematica evenimentului cuprinde mai multe subiecte de interes: conceptul de sustenabilitate și modul în care acesta se reflectă la nivel de business strategy, importanța unei comunicări corporate sustenabile și principii de dezvoltare durabilă ce conduc la schimbarea modelelor de business, sustenabilitatea și efectele asupra viziunii de marketing, CSR ca abordare la nivel de board, CSR și employer branding, raportarea non-financiară, cum a influențat obligativitatea raportării activitățile companiilor în 2017, cum alegem cele mai potrivite cauze pentru a produce rezultate benefice în cadrul companiilor noastre, importanța parteneriatelor strategice, antreprenoriatul social – modele de business și impactul asupra comunității și asupra mediului de afaceri.

“Ne face plăcere să dedicăm o zi responsabilității sociale din România, un subiect care ne preocupă și ne dă încredere că noi, reprezentanții mediului privat, împreună cu mediul public și ONG, putem face pași importanți pentru o lume mai bună. Din 2013, îi invităm la dialog și acțiune pe toți cei care cred că viitorul aparține gândirii sustenabile, iar CSR înseamnă o prioritate strategică pentru companiile mici și mari”, declară Andreea Drăgan – Managing Partner, PusinessMark.

Participanții au ocazia să interacționeze cu Mircea Ilie (Sustainability Leader, IKEA), Dana Dobrescu (Manager de Comunicare, Unilever USCE), Simona Camburu (Coordonator Proiecte, Plantăm fapte bune în România), Oana Ciobanu (HR & CSR Manager, UP România), Cristina Bălan (Managing Partner, CSR BootIQ), Silvia Teodorescu (Senior Communicator CSR for Policolor; Senior Partner, Zaga Brand) și Adriana Preda (Director Executiv, Asociația The Social Incubator).

Conferința se adresează specialiștilor în sustenabilitate, responsabilitate socială corporatistă, Public Affairs, HR&Occupational Health and Safety, comunicare și PR, Marketing & Managementul Riscului, mediu și dezvoltare durabilă, precum și antreprenorilor, directorilor generali, middle și top managerilor. Înscrierea la eveniment se va face prin completarea formularului de înregistrare, disponibil pe site-ul BusinessMark, și trimiterea acestuia la office@business-mark.ro.

Evenimentul CSR Overview este organizat de BusinessMark, alături de UP România, Wonder Little Land, Atelier Cortez, AVIS, Camera de Comerț Bilaterală Bulgaria-România, Asociația The Social Incubator, Plantăm fapte bune în România. Partenerii media ai conferinței sunt AngajatorulMeu.ro, AGERPRES, NewMoney, IQads, SMARK, Social Responsibility Magazine, CSRmedia, Știri ONG, România Pozitivă, Business24, Ziare.com, Financiarul.ro, Financial Market, Curierul Național, MoneyBuzz, PortalManagement, MTCmagazin, Startups.ro, Gazetadeștiri, Administratie.ro, Rbeconnect, PRBox, FinZoom.ro, Manager Express, Jurnalul de Afaceri, Vox Capital, Chalbert, Debizz, Bucuresteni.ro, Calendar Evenimente, MediaRabbit, MLM News, Energynomics, Revista Valoarea, Global Manager, Transilvania Business, Roportal.

DESPREBUSINESSMARK

Este o companie ce oferă servicii integrate de B2B și pune la dispoziția clienților săi modele de dezvoltare complexe, cu scopul de a-i conecta în mod direct cu mediul de afaceri și de a crea oportunități de parteneriat strategic. Atât prin organizarea de evenimente business, cât și prin serviciile de B2B Public Relations, BusinessMark le propune partenerilor săi strategii de comunicare și promovare centrate pe business matchmaking și crearea de oportunități de dezvoltare.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share