Conform legii, instituțiile, autoritățile și companiile care au cel puțin 50 de salariați sunt obligate să angajeze persoane cu handicap într-un procent de patru la sută din totalul angajaților. Compania de curierat DPD Romania a reușit să ridice procentul angajaților cu deficiențe de auz la 15 la sută din numărul personalului depozitului din București.

Legislația în vigoare protejează dreptul persoanelor cu handicap de a le fi create toate condițiile de muncă pentru a-și alege și exercita profesia, meseria sau ocupația, pentru a dobândi și menține un loc de muncă, și pentru a promova profesional. Personalul hipoacuzic al DPD Romania este activ în depozitul companiei, din nordul Capitalei, unde ocupă funcții-cheie în logistica zilnică a coletelor.

“Colegii noștri hipoacuzici din depozitul de la Mogoșoaia aduc un aport considerabil în funcționarea activității noastre zilnice. Procentul de 15 la sută reprezintă mai mult decât respectarea unei obligații juridice. Este rezultatul valorii adăugate pe care colegii noștri o aduc în fiecare zi. Tot ce putem face noi este să le creăm condițiile cele mai bune, pentru ca ei să-și desfășoare activitatea în siguranță și să se simtă parte din echipa”, declară Karla Codrea, CEO DPD Romania.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Zeci de angajați au alergat în sprijinul femeilor diagnosticate cu cancer la sân

Pe lângă angajamentul companiei față de incluziunea pe piața muncii a persoanelor cu dizabilități, aceasta este implicată și în alte cauze cu impact social. Una dintre ele este cea a femeilor care au trecut printr-o mastectomie, după ce au fost diagnosticate cu cancer de sân. În parteneriat cu Asociația Casiopeea, zeci de membri ai companiei au alergat la Cursei Roz, un eveniment caritabil în urma căruia supraviețuitoarele cancerului de sân vor primi proteze externe, care să le ajute după intervenția chirugicală.

“Natura activității pe care o desfășurăm, respectiv transportul rutier, ne obligă să fim extrem de atenți cu mediul înconjurător și să contribuim la protejarea acestuia, prin reducerea emisiilor de carbon. Facem acest lucru la nivelul grupului DPD. În România, ne-am dorit să îmbrățișăm și alte cauze. Parteneriatul cu Asociația Casiopeea face parte din această misiune asumată local, de a ajuta femeile care au supraviețuit cancerului de sân să ducă o viață mai confortabilă, după ce au luptat atât de mult”, arată Karla Codrea.

Ca parte din demersurile campaniilor de responsabilitate socială, compania de curierat a participat la Balul Bucuriei și a sprijinit 400 de copii și tineri cu tulburări din spectrul autist prin programe de terapie, recuperare și integrare social. DPD România este și partenerul logistic al inițiativei Let’s do it, Romania. Din 2009, în cadrul Zilei de Curățenie Națională, peste 1,8 milioane de voluntari au luat parte la acțiunile organizației.

Abonează-te la newsletter

Cele mai proaspete știri de pe AngajatorulMeu.ro, direct pe adresa ta de mail.

S-ar putea să-ți placă

Continental își împarte profitul cu angajații: 150 de milioane de euro, pentru 220.000 de salariați

Compania Continental își implică angajații, la nivel global, la profitul obținut. Pentru…

O companie IT din România le permite angajaților să lucreze de acasă nelimitat

La doi ani după extinderea operațiunilor din România, prin cel de-al treilea…

Enel a încheiat o poliță de asigurare împotriva COVID-19, pentru toți angajații

Una dintre cele mai mari companii de utilități din Europa, după capitalizarea…

Simon Maurer (Maurer Imobiliare): “Mediocritatea nu este acceptată în firma noastră”

Lui Simon Maurer, antreprenorul născut în România, crescut în Germania și revenit…