6 motive pentru care Employee Advocacy e cel mai puternic instrument pe care brandul tău ar trebui să-l folosească chiar acum

Dacă lucrezi în funcții de HR, Learning, Marketing, PR, Sales sau chiar Customer Education, ai la dispoziție azi unul dintre cele mai puternice arsenale pe care le poți exploata pentru

  • creșterea employee engagement în organizație;
  • reducerea cheltuielilor de marketing;
  • îmbunătățirea retenției atât a clienților, cât și a angajaților, și, în cele din urmă, chiar și pentru
  • creșterea vânzărilor.

Cosmina Coman

Managing Director @ Learning Pro

Cei mai mulți oameni trec cu vederea puterea bazei lor de angajați, existentă deja în organizația lor, atunci când iau în considerare colaborarea cu influencerii sau explorează modalități de extindere reach-ului brandului organizației pe rețele sociale, în scopuri comerciale sau de branding pentru angajatori.

Angajații au deja o afinitate pentru brandul vostru. Le pasă de mesajul vostru și sunt, de fapt, oamenii care sunt cel mai bine poziționați pentru a vă transmite mesajul.

Organizația ta are mii de site-uri web, nu doar unul… Angajații tăi sunt coada lungă a identității tale de brand.

Nathan Egan
CEO & fondator @ ex-PeopleLinx

Acest lucru oferă brandului organizației voastre multiple voci online și mai multe puncte de contact, și vă permite să fiți reprezentați ca organizație și să vă promovați mesajul cu mult mai multă acoperire decât ați face-o fără angajații voștri.

Ce este employee advocacy?

Employee Advocacy este încurajarea angajaților să împărtășească conținut inteligent și de calitate cu rețelele lor sociale.

De ce este important employee advocacy?

Un studiu recent a constatat că beneficiile Employee Advocacy  pentru companii se manifestă, în principal, în trei moduri:

  1. Are un impact pozitiv asupra creșterii afacerii și vânzărilor, datorită creșterii gradului de notorietate a brandului și a percepțiilor pozitive despre brand.
  2. Are un impact pozitiv asupra “capitalului uman” – adică asupra echipei voastre. Îmbunătățește recrutarea, retenția și engagement-ul.
  3. Îmbunătățește reputația brandului și ajută la îmbunătățirea gestionării problemelor.

Angajații sunt mai de încredere decât vocile corporative. Studiile au arătat că angajații sunt mai de încredere decât CEO-ul, departamentele de marketing și publicitate, și chiar mai mult decât un analist din industrie.

Rolul tău ca organizație (în oricare dintre funcțiile responsabile descrise mai sus) este doar de a facilita distribuirea conținutului pe care angajații îl amplifică mai departe prin impact și implicare și prin conectarea mai autentică cu audiențele lor. Asta pentru că, în medie,👇,

📌Rețelele angajaților au de zece ori mai multe conexiuni decât numărul de followeri ai unei companii.

Cunoștințele pe care angajații le au despre produsele voastre, precum și afinitatea de brand  existentă, plasează angajații într-un poziție unică de influenceri. Este foarte probabil ca angajații voștri să servească deja ca avocați ai brandului atunci când prietenii care știu în ce industrie lucrează aceștia cer sfaturi pe social media sau în afara acestora.

Știm deja că “word of mouth” a fost întotdeauna un mod important de a lua o decizie de cumpărare.

Acum, cum poți folosi vocile angajaților pentru a-ți consolida mesajul de brand? Ce le puteți oferi angajaților pentru a-i face susținători ai brandului ?

👓Este important să știi că adevărata folosire a angajaților ca influenceri sau ambasadori este mai mult decât stabilirea unui program de advocacy și, cu siguranță, mai mult decât să ceri angajaților să împărtășească anunțurile sau promoțiile publicate de organizație, către prietenii și familiile lor.

Dacă doriți să implementați un program Employee Advocacy în organizația voastră, astfel încât să puteți exploata cu adevărat această puternică “armată de marketing”, ar fi bine să începeți acum. Înainte ca “real estate-ul” atenției audienței voastre pe social media să fie ocupat de mesajele concurenței.

DESPRE LEARNING PRO

Este o companie de top pentru noua generație de produse și servicii de learning: experiențe de training, video și digital learning. “Am fi mai mult decât bucuroși să vă invităm la o cafea virtuală pentru o discuție preliminară cu Cosmina Coman, în care să îți împărtășească o privire generală asupra celor mai bune practici de Employee Advocacy pe care le puteți construi în organizația voastră”, transmite compania.

Articolul anterior

Primăria Timişoara a angajat o firmă de avocatură pentru a se apăra în procesele cu propriii angajaţi

Articolul următor

Wizz Air vrea să recruteze 800 de oameni și lansează cea mai mare caravană de recrutare a însoțitorilor de bord

Articole din aceeași categorie
Citește

La interviu… cu echipa

Compatibilitatea unui nou angajat cu postul vizat este o problemă veche și spinoasă. Cât este de calificat pentru…
Total
8
Share