TELUS International, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii BPO (business process outsourcing) la nivel global, a achiziționat compania Voxpro, specializată în soluții pentru suport clienții, asistență tehnică și operațiuni de vânzări, prezentă în SUA, Irlanda, România și Filipine.
TELUS International a intrat pe piața locală în 2012, odată cu achiziționarea companiei CallPoint, care avea în București un centru de suport clienți, înființat în 2007. La momentul achiziției, CallPoint avea 900 de angajați în Bulgaria și România. În prezent, TELUS International Europe reunește peste 3.500 de angajați în Romania (București și Craiova), Bulgaria (Sofia și Plovdiv) și Marea Britanie (Manchester și Cannock). Voxpro și-a lansat operațiunile pe piața locală la începutul acestui an și a înființat un punct de lucru în București, unde are 225 de angajați.
Compania cu sediul central în Irlanda, care va opera acum sub numele de Voxpro – powered by TELUS International, are o experiență vastă în sprijinirea inovației și a companiilor cu tehnologii revoluționare, care să le ajute să evolueze și să se transforme în unele dintre cele mai renumite branduri la nivel global. Datorită capabilităților sale în domeniul serviciilor de suport clienți, Voxpro oferă TELUS International un grad mai mare de diversitate și flexibilitate, pentru a răspunde nevoilor companiilor inovatoare de pe piață.
Cu operațiuni în Folsom, California, și Athens, Georgia (SUA), parteneriatul va extinde prezența TELUS International în SUA și le va oferi astfel clienților actuali și viitori o gamă mai cuprinzătoare de servicii. În plus, operațiunile Voxpro în Europa adaugă noi centre pentru livrarea de servicii în Irlanda și amplifică prezența TELUS International în București și în Manila, Filipine. TELUS aduce în acest parteneriat și o infrastructură globală puternică, cu experiență în inovarea serviciilor de suport clienți, oferite celor mai mari branduri, pentru a susține în continuare creșterea Voxpro. „Este un parteneriat între două organizații ce împărtășesc aceeași viziune, concentrată pe oferirea de experiențe de brand de talie mondială pentru clienții lor. Oferta pe care o propunem împreună se diferențiază pe piață. Este concepută să satisfacă cererile în continuă creștere ale partenerilor noștri pentru mai multe locații, structuri de suport flexibile și agile, și profesioniști cu competențe multilingvistice, dedicați furnizării de servicii excelente”, afirmă Jeffrey Puritt (foto, stânga), președinte și CEO, TELUS International
Circa 2.700 de angajați Voxpro, inclusiv echipa de top management, se vor alătura TELUS International și vor ridica numărul total de angajați la nivel global la aproape 28.000. Ei deservesc clienți în peste 35 de limbi. „Este o zi specială pentru noi și pentru toți partenerii noștri, pentru membrii echipei și pentru întreaga comunitate Voxpro. Ca parte din familia TELUS International, vom continua să ne dezvoltăm cultura prosperă și să punem pe primul loc membrii echipei și clienții noștri”, spune Dan Kiely (foto, dreapta), co-fondator și CEO Voxpro.
Ambele companii au fost recunoscute recent cu o serie de distincții importante în industrie. TELUS International a fost inclusă în topul 50 al angajatorilor cu cel mai ridicat grad de implicare a angajaților din America de Nord și a fost numită Furnizorul de servicii de outsourcing al anului, în cadrul Call Center Week Excellence Awards 2017. Voxpro a fost desemnată recent de către Deloitte, pentru al cincilea an consecutiv, una dintre companiile cu cel mai bun management din Irlanda, și a obținut și premiul pentru Parteneriatul Anului în Outsourcing, la CCMA Awards, datorită colaborărilor cu companii precum Airbnb.