Agenția de publicitate Digitas are un nou Business Analytics Manager

Ana-Maria Blas s-a alăturat echipei Digitas România, în funcția de Business Analytics Manager.

Din această poziție, Ana-Maria Blas va coordona din perspectivă strategică și analitică proiectele de pe toate conturile agenției. Are o experiență de 15 ani în media & advertising – 11 în televiziune, unde a făcut research și marketing, și patru în agenție, în Starcom, ca Account Director.

“Ana ne completează foarte frumos echipa, acum devenită cea mai mare echipă de DATA dintr-o agenție de publicitate. Experiența ei aduce multă valoare departamentului de strategie pe zona de insights de consumator și ajută să închidem cercul. Ne bazăm pe date în orice proiect: analiză de piață, analiză de consumator, strategie de brand, strategie de comunicare, măsurare și optimizare a comunicării, calcule de ROI. Practic, înlăturăm subiectivismul din propunerile pe care le facem către clienți, mergem direct la țintă către ceea ce generează business”, explică Alexandra Caciur, Head of Data & Business Intelligence la Digitas România.

Ana-Maria Blas a aplicat rezultate din DATA pentru a eficientiza proiecte, fie că a fost vorba de grilele de programe din televiziune, fie de research-ul ce venea în întâmpinarea optimizărilor de media la Starcom.

Revine în Publicis Groupe România după aproape un an sabatic în care, în ciuda pandemiei, în viața ei s-au întâmplat multe lucruri frumoase. Unul dintre acestea au fost lunile petrecute la Horeca Culinary School, soldate cu un examen de absolvire și o diplomă de bucătar.

Articolul anterior

Adecco: Munca susținută în sistem hibrid crește productivitatea, dar adaugă presiune pe angajați și pe lideri

Articolul următor

Aproape jumătate dintre angajații din România își doresc în primul rând birouri sănătoase. Un sfert le vor "verzi"

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share