Ana-Maria Blas s-a alăturat echipei Digitas România, în funcția de Business Analytics Manager.
Din această poziție, Ana-Maria Blas va coordona din perspectivă strategică și analitică proiectele de pe toate conturile agenției. Are o experiență de 15 ani în media & advertising – 11 în televiziune, unde a făcut research și marketing, și patru în agenție, în Starcom, ca Account Director.
“Ana ne completează foarte frumos echipa, acum devenită cea mai mare echipă de DATA dintr-o agenție de publicitate. Experiența ei aduce multă valoare departamentului de strategie pe zona de insights de consumator și ajută să închidem cercul. Ne bazăm pe date în orice proiect: analiză de piață, analiză de consumator, strategie de brand, strategie de comunicare, măsurare și optimizare a comunicării, calcule de ROI. Practic, înlăturăm subiectivismul din propunerile pe care le facem către clienți, mergem direct la țintă către ceea ce generează business”, explică Alexandra Caciur, Head of Data & Business Intelligence la Digitas România.
Ana-Maria Blas a aplicat rezultate din DATA pentru a eficientiza proiecte, fie că a fost vorba de grilele de programe din televiziune, fie de research-ul ce venea în întâmpinarea optimizărilor de media la Starcom.
Revine în Publicis Groupe România după aproape un an sabatic în care, în ciuda pandemiei, în viața ei s-au întâmplat multe lucruri frumoase. Unul dintre acestea au fost lunile petrecute la Horeca Culinary School, soldate cu un examen de absolvire și o diplomă de bucătar.