Agenția de publicitate v8 are un nou director de creație

Idei pentru creștere. Cu acest slogan și cu această viziune orientată spre creativitate și eficiență, v8 a numit-o pe Adina Stănescu în rolul de director de creație.

Cu peste zece ani de experiență în publicitate și zeci de premii locale și internaționale, printre care Cannes Lions, D&AD, LIA Awards, Webby, Golden Drum, One Show, Effie și Internetics, Adina Stănescu își propune să dezvolte la v8 o cultură orientată spre creativitate atât la nivel intern, cât și în relație cu clienții și cu partenerii agenției.

“v8 Interactive este o agenție independentă, cu niște valori foarte bine definite: creativitate, simplitate, pasiune, eficiență, freshness. Valori la care am făcut <click> imediat ce le-am auzit. Mai mult, am întâlnit aici niște oameni extraordinari, care au drive-ul necesar de a muta munții dacă își propun sau de a te împinge pe tine într-atât de tare încât să-i muți. Odată cu venirea mea la v8, îmi propun să fim o agenție recunoscută pentru faptul că facem rapid o muncă integrată, curajoasă și eficientă”, spune Adina Stănescu.

Noul director de creație s-a alăturat echipei v8 în august. În cele trei luni de colaborare, împreună cu echipele de creație din v8, Adina Stănescu a lucrat, printre altele, la campania de relansare a Farmaciei Sensiblu, a făcut internetul să râdă prin planuri de conținut amuzante pentru Kaufland și a început cu dreptul o relație de colaborare cu BRD.

Pentru Adina Stănescu, este o prioritate folosirea creativității ca metodă în atingerea obiectivelor. Canalul de comunicare este mai puțin relevant, intenția primează: o strategie bună, care se bazează pe înțelegerea așteptărilor și a dorințelor publicului-țintă. Acesta este un obiectiv important, pe care-l țintește și ca director de creație al v8, acolo unde vrea să identifice oportunități și să genereze idei creative pe brief-uri de comunicare integrată.

Compania v8 este un business 100 la sută românesc, înființat în 2013. S-a poziționat pe piață ca agenția care oferă clienților săi campanii ce dau dovadă de curaj atât din punct de vedere creativ, cât și strategic, sub sloganul “ideas for growth”.

Articolul anterior

Denisa Dragomir, campioană mondial la skyrunning

Articolul următor

Electroargeș pune umărul la salvarea copiilor cu malformații cardiace grave

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share