Pentru AlecoAir, liderul segmentului de produse pentru tratarea calității aerului din România, anul pandemiei a fost anul dezvoltării.
Fondată în urmă cu 15 ani, ca business de familie, de Alexandru Țuca, compania a reușit să-și păstreze toți angajații și spațiile comerciale, în timpul crizei sanitare, a inovat și a lansat peste 20 de produse noi, a mai deschis un magazin într-un mall din București și a înregistrat un record de importuri de la producători.
Perseverența, intuiția și flexibilitatea sunt așii din mâneca lui Alexandru Țuca, pentru care, chiar și din poziția de CEO, principala preocupare rămâne satisfacția clientului. “N-am încercat niciodată să-i vindem ce nu are nevoie și vom păstra mereu un raport calitate-preț corect. Prioritatea noastră rămâne accesul la un trai mai sănătos pentru toți românii, care încep să conștientizeze riscurile la care se expun în urma poluării și să înțeleagă că au la îndemână soluții simple pentru a respira aer mai curat măcar acasă și la birou”.

Fondatorul AlecoAir consideră că doar business-urile construite pe transparență și onestitate vor rezista pe termen lung, mai ales în acest context atipic, în care măsurile de sprijin anunțate de autorități au rămas, în mare parte, pe hârtie, iar antreprenorii rămân expuși la riscurile unui mediu de business extrem de fragil.
Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele