Altex devine partener al Școlii Profesionale Metropolitane în sistem dual și asigură pregătire practică pentru 100 de elevi

Liderul pieței de retail din România devine partener al Primăriei Capitalei ȋn proiectul “Școala Profesională Metropolitană în sistem dual” și va asigura pregătirea practică a 100 de elevi, din două licee bucureștene.

Prima grupă, formată din elevi de clasa a X-a ai Liceului Tehnologic “Nikola Tesla”, a ȋnceput deja stagiul de practică ȋn magazinele Altex și Media Galaxy, pentru specializarea comerciant-vânzător. Din septembrie, urmează ȋncă trei grupe, de clasa a IX-a – una de la Colegiul Economic “Costin C. Kirițescu” și două de la liceul tehnologic Tesla. Altex asigură elevilor din program burse lunare ȋntre 500 și 800 de lei, premii pentru performanță și echipament de lucru.

“Investim ȋn educație pentru că noi credem ȋn importanța și puterea ei de a schimba destine. Implicarea Altex ȋn sistemul dual are și o componentă de responsabilitate socială. Rata abandonului școlar, ȋn România, este peste media UE, iar cea a șomajului ȋn rândul tinerilor a atins, anul trecut, un nivel-record. Bursele oferite de Altex ȋi vor stimula pe elevi să-și continue și să-și finalizeze studiile. La terminarea liceului, vor ști deja o meserie, ȋnvățată direct de la experți ȋn industrie, și nu vor avea nicio problemă ȋn a-și găsi un loc de muncă ȋn comerț. Vor avea inclusiv posibilitatea de a se angaja permanent ȋn companie. E un beneficiu important pentru ei, pentru piață, pentru economie”, spune Edvin Abdulachim, director comercial Altex.

Elevii din prima grupă, care au ȋnceput pregătirea ȋn magazinele Altex și Media Galaxy, au un program de practică de două zile/ săptămână, șase ore/ zi. Până la finalul anului școlar, vor avea nouă săptămâni de practică comasată, ȋn care vor merge cinci zile/ săptămână ȋn magazine. Ȋn acest timp, ȋnvață despre procesele și operațiunile din magazine, tehnici de vânzare, comunicare cu clienții, folosirea caselor de marcat și a celorlalte echipamente.

Școala Profesională Metropolitană în sistem dual are ca scop creșterea performanței în pregătirea forței de muncă, satisfacerea nevoii de lucrători calificați de pe piața muncii și asigurarea de locuri de muncă pentru tinerii interesați.

DESPRE ALTEX ROMÂNIA

Este lider pe piața locală de retail, cu peste 125 de magazine în țară. În cele trei decenii de la ȋnființare, s-a transformat dintr-un business local de import de televizoare ȋn liderul pieței de produse electronice, electrocasnice, IT&C și multimedia din România.

Articolul anterior

<strong>O rom</strong><strong>âncă, învingătoare la </strong>cel mai vechi maraton din Asia<strong></strong>

Articolul următor

Lucrul în regim hibrid devine norma pe piața muncii din România

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share