SupportNinja, o companie de externalizare a proceselor de afaceri cu sediul în Dallas, își extinde operațiunile în România.
Această mutare extinde amprenta organizației în ceea ce privește experiența clienților 24/7 dincolo de SUA, Filipine și Irlanda, pentru a permite capacități de asistență multilingvă pentru clienți.
Pentru a-și deservi clienții internaționali cu nevoi diverse de produse și limbi străine, SupportNinja angajează experți calificați în asistență clienți din România, care vor lucra exclusiv de la distanță. Faptul că România oferă o bază largă de candidați care stăpânesc mai multe limbi străine este unul dintre principalele motive pentru care compania din Dallas a decis să investească aici.
„Stabilirea unei prezențe puternice în România este un următor pas natural, având în vedere fondul de talente divers și bine educat, combinat cu un climat economic foarte favorabil pentru companii. România servește ca o piatră de hotar pentru o expansiune suplimentară în Europa, astfel încât să putem fi mai aproape de clienții europeni în ceea ce privește proximitatea operațională, ofertele de fus orar și capacitățile lingvistice”, explică directorul executiv al SupportNinja, Connor Tomkies.
Extinderea în România vine după ce SupportNinja a achiziționat, la începutul acestui an, Bolton Remote, un furnizor specializat în oferirea de suport tehnic și operațiuni de produs. Achiziția a extins amprenta geografică a companiei cu prezența în Irlanda, pe lângă dezvoltarea operațiunilor din SUA și Filipine. SupportNinja are în plan să angajeze câteva sute de oameni, în cursul anului viitor.