După doi ani și un pic de pandemie, Școala ADC își redeschide porțile, din 1 noiembrie, pentru pasionații de advertising și tinerii care vor să intre în industria publicitară.
Școala ADC a simțit nevoia de reformare, după doi ani în care comunicarea a cunoscut una dintre cele mai mari provocări din istorie. Noul format al cursurilor conține două module, Fundamentals și Deep Dive, care să-i ajute pe studenți să aibă mai întâi o imagine de ansamblu asupra industriei și a fiecărui rol în parte, iar mai apoi să se specializeze pe bucata care îi pasionează mai tare: Strategie, Copywriting, Art Direction sau Graphic Design.
„Pentru mine, Școala ADC e mai mult decât o școală. Este un proiect de suflet, în care ne dorim să strângem laolaltă cât mai multe energii din marcomm-ul românesc – din Strategie, Creație sau Marketing -, pentru a crește o nouă generație de publicitari. În noua sa formă, prin cele două module, unul generalist și altul specializat, școala deschide noi perspective educaționale în advertising-ul românesc, ce combină eficient teoria cu practica”, spune Liviu Țurcanu, Creative Director Mercury360, profesor al Școlii ADC.
După primul modul, studenții vor fi invitați să aleagă o specializare printr-un examen, ca să ocupe unul dintre locurile disponibile pentru modulul 2, cel de Deep Dive. Fiecare specializare va avea mai mulți profesori coordonatori și un tutore, care îi va ajuta pe studenți în procesul de rezolvare a temelor și în creionarea unui portofoliu până la finalul cursurilor.
„E nevoie de un suflu nou în publicitate. Oameni pregătiți să înțeleagă fundamentele creației publicitare de calitate, apoi antrenați pentru craft, pentru un nivel de calitate superior în execuție. Vrem ca străzile, feed-urile, calupurile publicitare să capete o aură nouă, de comunicare făcută cu simț de răspundere, în mod relevant pentru cultura locală a anilor noștri, cu respect pentru valori sociale, design și vocabular. Cu simplitatea ideilor care rezolvă probleme de business, dar nu uită de soluții strategice, creativitate, simplitate și etică”, explică Laura Nedelschi, Creative director Sonica Works, manager de comunicare AVE (Asociația pentru Valori în Educație), vicepreședinte ADC România, profesor al Școlii ADC.
„Advertising-ul bun a devenit o nișă. Pandemia a pus pe butuci o școală care avea nevoie de puțină transformare. Sper că am folosit bine hiatus-ul și, alături de un grup de lucru mare, reprezentativ și pus pe treabă, dăm drumul unei noi versiuni ale școlii. Una care să îmbunătățească produsul creativ, să caute noi talente, să le antreneze și să construiască viitoarea generație, de care industria are mare nevoie“, declară Radu Pilat, Managing Partner Heist Industries, președinte ADC România, profesor al Școlii ADC.
Examenul final se va ține tot în baza portofoliilor, susținute în fața unui juriu format din specialiști în comunicare, iar primul loc va primi bursa de studiu ADC SCHOOL, în valoare de 880 de euro.