Angajații retailerului Home & Deco Acaju primesc vouchere de vacanță de 1.500 de lei, în anul în care compania împlinește 15 ani

Acaju, un brand prezent în industria de mobilă și decorațiuni de 15 ani, cu magazinul online și cu cele două magazine fizice din Iași și Vaslui, aniversează 15 ani de activitate și le oferă angajaților vouchere de vacanță în valoare de 1.500 de lei, pentru servicii turistice în România.

Indiferent de vechimea în companie, fiecare angajat va primi voucherul de vacanță oferit de companie. “Acaju înseamnă, în primul rând, echipa noastră, care face ca fiecare client care ne trece pragul, virtual sau fizic, să aibă parte de cele mai bune servicii și soluții de amenajări. Eforturile, dedicarea și implicarea angajaților noștri merită apreciate, iar acesta este doar unul dintre modurile prin care le transmitem că le mulțumim”, spune Iulian Acatrinei (foto), director general Acaju.

Pentru a duce la un nou nivel misiunea de a îmbunătăți calitatea vieții angajaților săi, Acaju plusează în 2021 cu o completare a pachetului de beneficii, din dorința de a investi în consolidarea culturii organizaționale și în starea lor de bine. Noile beneficii sunt o zi liberă plătită de ziua de naștere a fiecărui angajat, bonus aniversar la sărbătorirea numărului de ani de la angajare, cu o valoare direct proporțională cu numărul de ani vechime în Acaju, tichete de masă de 15 lei/zi lucrătoare, reducere de 20 la sută la produsele Acaju, acces la biblioteca Acaju, spațiu pentru luat masa, tichete cadou de 8 martie, Crăciun și Paști, teambuilding-uri periodice, petreceri și evenimente ad-hoc, bonusuri de performanță și cel puțin două zile libere plătite de Revelion, Crăciun și Paști.

“Ne dorim să dezvoltăm constant pachetul de beneficii pe care echipa Acaju le are la locul de muncă și, după ce am ascultat cu atenție dorințele și nevoile lor, am îmbogățit pachetul atât cu stimulente financiare, cât și cu beneficii care să aibă un impact pozitiv în viața fiecărei persoane din echipă. Așa am reușit să implementăm în companie 11 noi beneficii majore și nu ne vom opri la ele. Dorința noastră este să le oferim un mediu de lucru plăcut și bucuria de a celebra cele mai frumoase momente, fie cu echipa, fie cu familia și cei apropiați”, spune Iulian Acatrinei.

În ultimul an, Acaju a propus forme de lucru dinamice, flexibile, care să corespundă nevoilor echipei, și are planuri de creștere a venitului mediu în companie. “Pentru că știm că viața de zi cu zi nu este la fel pentru toți, am implementat, în fiecare departament ce permite acest lucru, un program de lucru flexibil. Angajații sunt încurajați să aleagă cea mai bună variantă pentru ei. Acaju le oferă posibilitatea de a lucra de acasă, de la birou sau de a alege un mix între aceste forme de lucru. Urmărim și implementarea unei creșteri ale venitului mediu brut, din 2021, și estimăm că el va depăși 5.000 de lei brut, inclusiv cu sporuri, tichete de masă, vouchere cadou și alte beneficii”, explică directorul general Acaju.

Articolul anterior

Angajatorii din Germania, obligați prin lege să le ofere salariaților teste COVID-19 măcar o dată pe săptămână

Articolul următor

Studiu. Atât se poate: managerii români organizează, respectă procedura şi instrucţiunile, dar duc lipsă de abilităţi

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share