Angajații Schaeffler au pus umărul pentru sprijinirea ONG-urilor din România, în vremuri dificile

Schaeffler România a organizat o campanie în rândul angajaților săi, pentru a-i ajuta să conștientizeze importanța redirecționării a 3,5 la sută a impozitului pe venitul realizat în 2020 pentru organizațiile non-guvernamentale locale sau naționale.

Potrivit reprezentanților companiei, sprijinul adus comunității a fost o preocupare importantă pentru angajații săi, de ani de zile, și s-a intensificat acum, când este nevoie de acest ajutor mai mult ca niciodată. “Multe servicii ale asociaților caritabile se derulează în condiții dificile, iar activitățile lor sunt diminuate din cauza pandemiei. Sunt mândră de echipa noastră, care a avut o contribuție valoroasă în aceste momente pline de provocări”, explică Ana Bobancu, coordonatorul programului.

Printre ONG-urile susținute în această ediție s-au numărat organizații naționale, ca Salvați Copiii sau Fundația pentru SMURD, dar și ONG-uri locale, precum Hospice Brașov, ai căror beneficiari luptă cu boli incurabile, Fundația Bucuria Darului, care asigură hrană caldă pentru persoanele fără adăpost, Fundația Rafael din Codlea sau Asociația Copiii de Cristal, ce susțin tratamentul și consilierea copiilor cu autism, sau Care for Dogs, care susțin cauza animalelor neglijate sau maltratate.

Asociațiile au apreciat această susținere proactivă. “An de an, angajații Schaeffler sunt alături de cauza noastră, a celor peste 150 de copii beneficiari, care necesită recuperare fizică, motorie, dar și educațională. Chiar dacă 3,5 la sută poate fi un procent mic, pentru noi este contribuția ce ne face să fim un sprijin și mai puternic, pentru copii și familiile lor”, transmite Asociația Îngerii de Lângă Noi.

În companie există un punct de prezentare pentru 15 organizații locale și naționale, pentru a le cunoaște povestea mai bine. Angajații și familiile și prietenii lor au putut alege organizația pe care vor să o sprijine prin redirecționarea a 3,5 la sută din impozitul pe venit și au devenit parte activă în susținerea unor cauze sociale. Cei care încă lucrează de acasă au avut la îndemână atât poveștile ONG-urilor, cât și mai multe opțiuni digitale pentru redirecționarea a impozitului pe venitul din 2020. 

Prin programul complex de responsabilitate socială, care cuprinde numeroase evenimente și acțiuni, Schaeffler susține în mod activ inițiative caritabile și oferă diverse oportunități de implicare angajaților săi, unele chiar alături de familiile lor.

Grupul Schaeffler produce componente și sisteme de înaltă precizie pentru aplicații pentru motoare, transmisie și șasiu, precum și soluții de rulare și rulmenți simpli, pentru un număr mare de aplicații industriale. Cu circa 83.300 de angajați, Schaeffler este una dintre cele mai mari companii de familie din lume. Schaeffler România este una dintre locațiile de producție de top ale grupului german. Din 2002, produce la Brașov componente pentru industria auto și rulmenți grei pentru aplicații industriale. Într-una din cele mai mari fabrici din țară, cu aproximativ 5.000 de angajați, Schaeffler România este activă prin producție, dar și prin cercetare-dezvoltare, în Engineering Center Schaeffler Romania, și are o prezență activă în mediul educațional și în proiecte de implicare socială.

Articolul anterior

Reputația solidă, cultura de angajator și proiectele complexe - "rețeta" prin care Connections a atras talente în ultimul an

Articolul următor

NTT DATA Romania va avea un nou CEO, din mai

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share