Din 1 noiembrie 2022, Orange România l-a numit pe Antoine Drevon în rolul de Chief Marketing Officer.
Antoine Drevon preia responsabilitățile lui Pierre-Étienne Cizeron, care a dat curs altor provocări profesionale. Cu o experiență de peste două decenii în industria de telecomunicații, în distribuție și marketing pentru servicii de internet fix și mobil, pe piețe diverse precum Franța, Senegal sau Iordania, noul CMO are expertiză comercială solidă, la nivel strategic și operațional, și are abilități dovedite în managementul echipelor internaționale.
Este absolvent al EDHEC – École des hautes études en sciences commerciales du Nord. Parcursul său profesional în Grupul Orange a început în 2002, ca parte a Orange Graduate Program. Primele roluri importante au fost cele de Voice Department Manager la Orange France Home și Mobile CBM Marketing Manager la Orange France Mobile.
- Autoklass schimbă toate mașinile de serviciu ale managerilor companiei cu modele electrice
- Care sunt domeniile vizate de controalele ITM în 2025? Ce trebuie să știe companiile
- International Workplace Group deschide un nou spaţiu de lucru flexibil în Bucureşti, pe fondul cererii crescute pentru soluţiile de muncă hibridă
Cele mai recente funcții au fost în Iordania, ca director de marketing, și în biroul Orange din Maroc, care deservește 17 țări din grupul Orange, ca responsabil de Business Development, cadru operațional și performanță transversală în Orange Orientul Mijlociu și Africa (OMEA).
Antoine Drevon va coordona strategia de marketing pentru segmentul B2C al Orange România, de brand și comunicare. Accentul va fi pus pe convergența fix-mobil, îmbunătățirea experienței digitale a clienților și pe crearea de sinergii între serviciile de telecomunicații și cele financiare mobile. Îi va raporta Liudmilei Climoc, CEO Orange România, și va fi parte din echipa executivă a companiei. Va avea un rol important în a contribui la ambiția strategică a Orange România de a deveni alegerea nr. 1 pentru servicii convergente pe piața locală.