Antreprenorii generației Z: EasyBitez.ro transformă gătitul într-o experiență simplă și sustenabilă

Doi tineri, studenți și antreprenori, au lansat un business care îmbină un stil de viață sănătos cu o abordare gourmet a meselor zilnice și pasiunea pentru gătit.

Prin EasyBitez.ro, ei livrează ingrediente fresh, gata cântărite și numerotate, împreună cu rețeta aferentă, astfel încât oricine să se poată bucura de mese ca la restaurant, acasă. Antreprenorii estimează că acest concept inedit va genera peste 200 de comenzi lunar și un rulaj de 65.000 de euro după primul an de funcționare.

Vlad Cămărășoiu (21 de ani) – foto și Luca Oriță (20 de ani), foști colegi de liceu care studiază administrarea afacerilor în Olanda, respectiv computer science în Marea Britanie, au profitat de schimbările aduse de pandemie în comportamentul de consum al românilor și au lansat EasyBitez.ro. O destinație pentru românii pasionați de gătit, dar ocupați și cu o disponibilitate redusă pentru a-și face cumpărăturile la supermarket, site-ul oferă posibilitatea comenzii ingredientelor pe baza unei rețete livrate împreună cu acestea.

“Mecanismul este extrem de simplu. Îți alegi ce vrei să mănânci dintr-o multitudine de rețete prezente pe site, pentru câte persoane vrei să fie masa, iar noi livrăm rețeta – care este concepută și testată de bucătari profesioniști – și ingredientele gata cântărite și numerotate în ordinea folosirii lor. Optimizăm astfel timpul de preparare și evităm risipa alimentară. Totul este pregătit exact pentru numărul de persoane indicat de tine. Fără timp pierdut căutând rețeta perfectă, fără drumuri la supermarket, fără cântărit ingrediente”, explică Vlad Cămărășoiu, co-fondator EasyBitez.ro.

Oficial, business-ul a fost lansat în septembrie, după șapte luni de implementare, testare și optimizare a fluxului operațional. Primele comenzi au apărut imediat, iar acum sunt înregistrate în medie 50 de comenzi lunar.

Pachetele disponibile sunt de tip Single sau Family și destinate pentru două, patru sau șapte zile. Livrările se fac, momentan doar în București, marțea sau sâmbăta, iar opțiunile includ și rețete vegetariene. Toate sunt împărțite pe timp de preparare, iar gradul de dificultate este ușor-mediu, așa încât rețetele să fie accesibile oricărei categorii de clienți, indiferent de experiența lor în bucătărie.

Cea mai aglomerată zi până acum este sâmbăta, iar cel mai comandat este pachetul Family Box pentru patru zile, adică 16 porții. Rețeta cea mai populară este Poke Bowl, un preparat cu influențe hawaiiene. În medie, clienții plasează două comenzi/ lună, iar valoarea medie a acestora este de 250-300 de lei.

“Clientul nostru este o persoană care pune preț pe calitatea timpului său liber, își dorește să evite deplasările și aglomerația inutilă. Experiența gătitului și faptul că știi exact ce ingrediente folosești e ceea ce ne diferențiază față de orice altă soluție de pe piață. Food delivery și casual dining rămân parte din viața de zi cu zi, dar noi oferim și o modalitate de a petrece timpul liber într-un mod plăcut, care are ca obiectiv și un stil de viață sănătos și sustenabil, ce evită risipa”, spune Vlad Cămărășoiu.

Cei doi antreprenori își doresc să extindă proiectul la nivel național și să atrăgă pentru acest pas o investiție ce poate sprijini dezvoltarea sistemului logistic.

Articolul anterior

Unilever este în căutare de noi colegi pentru fabrica de produse alimentare din Ploiești

Articolul următor

Premier Hospitality ajută companiile din Transilvania să găsească personal pentru HoReca, prin primul său birou din Brașov

Articole din aceeași categorie
Total
19
Share