Hotel Staff, parte a companiei Premier Hospitality, a deschis un birou în Braşov.
Al doilea birou din portofoliul companiei vine să-l completeze pe cel central, din Bucureşti. Biroul companiei de Recrutare, Consultanţă şi Management Hotelier este accesibil pentru clienţii din zona Transilvania şi va oferi acces la o echipă de specialişti şi experţi, care își propun să ridice nivelul serviciilor hoteliere la unul de standard, cu beneficii pentru hotelieri şi pentru turişti.
Lansarea primului birou din afara Capitalei presupune deschidere către piaţa ospitalităţii şi a serviciilor HoReCa din Transilvania, iar reprezentanţii Premier Hospitality se așteaptă să atragă cel puțin zece clienţi în primul an. Obiectivul de business este dublarea cifrei de afaceri până la sfârșitul lui 2022.
„Experienţa de 15 ani în sectorul ospitalităţii şi implicarea în proiecte de diverse dimensiuni şi poziţionări au dezvoltat o echipă competentă şi versatilă, care identifică nevoile unei proprietăţi hoteliere în materie de recrutare, formare sau organizare a angajaţilor, şi propune formule complete şi personalizate clienţilor săi, formule în care cultura organizaţională joacă un rol-cheie”, declară Rocsana Borda, Managing Partner, Hotel Staff.
„Suntem un grup de companii care cunoaşte din interior acest business şi îşi propune modernizarea industriei hoteliere. O investiţie de succes în HoReCa începe cu definirea conceptului potrivit pentru segmentele-ţintă, cu poziţionarea corectă pe piaţă, pe baza unor cercetări serioase, şi continuă cu alegerea furnizorilor şi partenerilor specializaţi în această industrie şi cu lucrul în echipe multi-disciplinare pentru deschidere şi management operaţional.
Scopul nostru final este găsirea unui echilibru cât mai bun între investiţiile făcute, confortul oaspeţilor şi ușurinţă în exploatare. Abordarea noastră presupune extinderea parteneriatelor de business pentru înţelegerea nevoilor locale, cu scopul de a veni cu servicii şi propuneri valoroase către proprietarii şi investitorii din Transilvania”, spune Lucian Marinescu, Managing Partner, Premier Hospitality.
Premier Hospitality oferă asistenţă în managementul hotelier, respectiv consultanţă în operarea unui hotel. Prin brandul Hotel Equip, oferă dotări de top hotelierilor, iar prin Hotel Staff, funcţionează ca o agenţie de recrutare şi selecţie cu o reţea extinsă de conexiuni care îşi propune să aducă oamenii potriviţi pentru a reuşi cristalizarea unei echipe performante.
Conform datelor Premier Hospitality, hotelurile independente din România totalizează 95 la sută din piaţa de profil.
DESPRE PREMIER HOSPITALITY
Este o companie românească specializată în activitatea hotelieră, care oferă servicii de top, consultanţă, management operaţional, dotări hoteliere, dar şi recrutare şi selecţie pentru industria ospitalităţii, hoteluri de lanţ sau independente. Biroul central este situat în Bucureşti.
Gestionează toate provocările privind construirea şi operarea unei proprietăţi hoteliere. A livrat, prin brandul Hotel Staff, peste 30 de proiecte de recrutare şi selecţie pentru partenerii din zona serviciilor şi a ospitalităţii, iar prin Hotel Equip, dotări cu echipamente hoteliere. Fondatorii companiei au peste 15 ani de experiență în domeniul ospitalităţii în România şi în străinătate.