Numărul de angajați va crește pe zona de managed services, dar mai ales în cea de cybersecurity, pentru care compania are în plan livrarea mai multor proiecte.
„Este vorba despre roluri complexe, pe care dorim să le acoperim din România. La nivelul întregii companii, avem peste 700 de poziții deschise, pe care dorim să le completăm până la sfârșitul anului. Singura limitare este dată de piață, deoarece numărul de resurse cu experiență este limitat. Ceea ce cred că facem bine și este de interes pentru angajați este că atragem proiecte interesante și în acest fel creștem și valoarea serviciilor livrate din România”, precizează Cătălina Dodu (foto), Country Manager în cadrul Atos IT Solutions and Services, într-un interviu publicat de agora.ro. Posturile vacante în acest moment pot fi găsite aici.
Compania este prezentă în Timișoara, unde are peste 1.700 de salariați, în Brașov, unde se bazează pe circa 100 de oameni – număr ce se va dubla -, și în București. „Atos este o companie în care poți să te dezvolți, în care înveți și în care ai acces la proiecte interesante, cu un grad crescut de dificultate, iar satisfacțiile sunt pe măsură. Avem o dorință puternică de a susține clienții și proiectele din România, suntem implicați activ în acest sens, fie în zona de educație, fie în zona de parteneriate. Atos are un portofoliu vast de soluții și suntem atenți la soluțiile care pot fi localizate în România, care îi pot ajuta pe clienții din România și pe care le putem livra cu oamenii noștri, care au experiență în proiecte similare implementate în afară. Avem expertiză în România, trebuie doar să o folosim”, spune Cătălina Dodu.
Atos a intrat în România prin achiziția Siemens IT Solutions and Services, realizată la sfârșitul anului 2010 și finalizată în 2011. Au urmat alte achiziții la nivel global – Bull, Xerox ITO și Unify -, care au avut efect și în România. În 2016, a avut o cifră de afaceri de 54,2 milioane de euro și o creștere de 20 la sută față de 2015. Creșterea din România a fost de peste două ori mai mare decât cea a companiei, la nivel global. Ea se datorează în primul rând proiectelor internaționale. Aproape 90 la sută din cifra de afaceri este realizată din astfel de proiecte.