La aniversarea a 100 de ani a Colegiului Național „Ion Neculce”, Mihai Marcu, CEO și președinte MedLife, s-a reîntors pe băncile liceului.
Acțiunea face parte din seria de evenimente #ȘiEuSuntNeculce, care aduce împreună absolvenți remarcabili, actuali elevi și cadre didactice ale colegiului, într-o serie de întâlniri interactive, care au ca scop dezvoltarea orizontului de cunoștințe al tinerilor prin dialog și interacțiune directă.
Absolvent al Colegiului ”Ion Neculce” în 1989, Mihai Marcu a fost prezent la prima ediție a evenimentului #ȘiEuSuntNeculce, unde a avut o întrevedere cu elevii claselor IX-XII. Întrucât adolescența este o perioadă crucială în dezvoltarea personală, în care tinerii își formează identitatea, își stabilesc obiectivele pentru viitor și își conturează propriul sistem de valori, Mihai Marcu a împărtășit viziunea lui despre succes. El are încredere deplină în potențialul noii generații de a contribui la dezvoltarea României.
- 10 ani de inovație: Rolul OPSWAT România în securizarea infrastructurii critice globale
- Auchan oferă peste 20 de burse într-un program part-time de dezvoltare profesională pentru studenți și masteranzi
- Henkel Romania și voluntarii săi construiesc pentru generațiile viitoare
”Cred că generația de peste zece ani va avea un cuvânt foarte greu de spus. Capitalul se îndreaptă către România. Țara noastră are o șansă pe care nu a avut-o niciodată în istorie și asta înseamnă că cei ca voi trebuie să aibă, în primul rând, curajul, răbdarea și, mai târziu, îndemânarea să fie parte din ce urmează să se întâmple. Vă îndemn să dați frâu liber imaginației și să alegeți ce vreți să faceți, să nu vă fie frică, pentru că aveți niște minți minunate și sunt convins că un imbold extraordinar vă va duce în direcția care trebuie”, a explicat Mihai Marcu.
Experiența sa în afaceri și parcursul său profesional, de la o companie cu trei doctori la cea mai mare rețea de servicii medicale private din România, cu peste 10.000 de angajați și colaboratori, au fost considerate exemple relevante pentru elevii colegiului, care au înțeles astfel mai bine lumea afacerilor, iar asta poate contribui la conturarea propriilor aspirații în carieră.
”Sunt foarte bucuroasă că am participat la această întâlnire cu foștii elevi ai liceului. Mi-a plăcut să aud povestirile invitaților din anii de liceu, cum își imaginau viitorul în vremea când erau elevi”, a spus Maria, elevă în clasa a XI-a.

Alături de Mihai Marcu, au fost prezenți și alți absolvenți ai Colegiului ”Ion Neculce”, precum Vlad Zamfirescu, actor și regizor, absolvent în 1992, și Sabrina Preda, jurnalist și prezentator Antena 3 CNN, absolventă în 2012. Invitații le-au împărtășit elevilor și cadrelor didactice experiențele lor în domeniile artei, televiziunii și culturii.
Evenimentul #ȘiEuSuntNeculce, prin care elevii au oportunitatea să interacționeze direct cu invitații speciali și să le adreseze întrebări legate de carieră, succes și parcursul lor personal, este singurul de acest fel organizat în România. Reprezentanții colegiului își propun să-l organizeze cu recurență.
”A fost marea sărbătoare a colegiului, prin care am marcat 100 de ani de la înființare, alături de invitați absolvenți de renume. Nimic nu este mai valoros în educația tinerilor decât puterea exemplului”, a declarat prof. Andreea Drăguleț, directorul Colegiului ”Ion Neculce”.
Cu peste 1.000 de elevi și peste 100 de cadre didactice, ”Ion Neculce” reprezintă un hub important pentru educația și formarea tinerilor. În fiecare an, circa 250 de elevi își încheie ciclul liceal, pregătiți să-și înceapă propriile lor căi către succes și realizare personală.
DESPRE GRUPUL MEDLIFE
Deține cea mai puternică rețea de diagnostic și tratament din România, cu 700 locații proprii și partenere la nivel național și peste 6,5 milioane de pacienți unici care au apelat la servicii de prevenție, wellness, tratament și spitalizare. Peste 800.000 de angajați beneficiază de abonamente de servicii medicale prin abonamentele MedLife.
MedLife a pornit acum aproape trei decenii, s-a dezvoltat sănătos și a devenit cel mai mare furnizor de servicii medicale private din România. Antreprenorii români care au pus bazele acestei companii au investit și s-au implicat ca să aducă schimbare în sistemul de sănătate românesc, au crezut în inovație și au îndrăznit să țintească cât mai sus, ca să le ofere pacienților români calitate, profesionalism, grijă și respect pentru nevoile lor.
Compania operează cea mai extinsă reţea de clinici, una din marile reţele de laboratoare medicale, spitale generale şi specializate şi are cea mai mare bază de clienţi corporate pentru Pachete de Prevenţie în Sănătate din țară. Din punct de vedere al vânzărilor, este unul dintre cei mai mari jucători de servicii medicale private din Europa Centrală și de Est.