Sănătatea abordată 360 de grade: Cum a adus MedLife starea de bine la cele mai îndrăgite festivaluri de muzică ale verii

Cea mai mare rețea națională de servicii medicale private crede că sănătatea trebuie abordată holistic, minte și trup, și că importanța sănătății mintale și emoționale este uriașă în contextul postpandemic, al războiului din Ucraina și al amenințării unei noi crize economice.

Și în acest an, MedLife a fost alături de sutele de mii de oameni care au ales să evadeze în muzică și comunitate și a fost partener al celor mai îndrăgite festivaluri ale verii: Electric Castle, Summer Well, Smida, Jazz in the Park, SoNoRo și nu numai.

“Împreună facem România bine, spunem noi, și de aproape trei decenii ne străduim să și facem. O țară sănătoasă este o țară mai fericită, iar noi, ca lider de piață, trebuie să acoperim toate aspectele ce țin de sănătatea unei societăți – fizică, mintală sau emoțională. Festivalurile, cu momentele de răgaz și de distracție, sunt esențiale pentru echilibrul fizic și emoțional al fiecăruia dintre noi, un cod pe care noi îl respectăm la MedLife și un motiv pentru care suntem și vom rămâne un partener activ în menținerea unei stări de bine în rândul festivalierilor. Altfel spus, acolo unde sunt oameni, suntem și noi, ca să ne asigurăm că totul este bine”, spune Ina Bădărău-Ilie, Head of Communications MedLife.

“Brandurile au un rol important în construirea experienței de festival, iar dacă pentru industrii precum FMCG, beauty sau fashion festivalurile sunt un context perfect de exprimare, pentru un brand medical crearea unei activări relevante vine cu mai multe provocări, iar mesajele transmise sunt dintr-o zonă mult mai serioasă. Oamenii nu vin la festival să se gândească la probleme sau să-și facă griji. De aceea, am ales să ne concentrăm pe un mesaj pozitiv, înrădăcinat în filosofia de brand, și să-i ajutăm pe cei prezenți să fie bine, ca să se bucure din plin de toată experiența acestor evenimente. Am creat spațiul perfect pentru relaxare, recharge, introspecție, educație, entertainment, iar MedLife a fost partenerul care a ajutat zeci de mii de oameni să-și mențină mood-ul de distracție la cele mai înalte cote. Dincolo de cifrele din rapoarte, pentru noi, satisfacția cea mai mare a fost dată de zâmbetele și mulțumirile oamenilor pe care i-am cunoscut în această vară și credem că prin astfel de acțiuni reușim să ne conectăm cu publicul nostru și să prezentăm cu adevărat personalitatea brandului”, explică Florentina Grosu, Brand Communications Manager MedLife.

Sub conceptul agenției Godmother, “Cu MedLife ești bine la festival”, furnizorul de servicii medicale a creat un spațiu de reconectare emoțională și entertainment, MedLife Energy Boost Camp, centrat în jurul instalației de oglinzi MedLife Mirrors și completat de o zonă de relaxare & recharge, formată din lounge-ul cu pufi, încărcătoare mobile și o cabină foto.

MedLife a fost partener al celor mai îndrăgite festivaluri ale verii.

Ce este MedLife Mirrors?

Potrivit companiei, este metaforă a transformării și introspecției, locul în care îți poți răspunde zâmbind la întrebarea: Ești bine? Instalația este formată dintr-un ansamblu complex, care a cuprins o zonă foto în formă de inimă, simbolul reprezentativ al brandului MedLife, mesajul principal EȘTI BINE, creat sub forma unor litere volumetrice din oglinzi, și oglinzi interactive – Magic Mirror, oglinzi ce distorsionează, oglindă față-verso. Una dintre principalele atracții a fost oglinda X-RAY, dotată cu un sistem LED kinetic, care reflectă imaginile oamenilor într-o formă similară cu cele de la o radiografie.

Peste 11.000 de persoane au interacționat cu oglinzile MedLife la cele patru evenimente, peste 60.000 și-au făcut poze în cadrul inimii, iar peste 5.500 s-au distrat în fața ecranului X-RAY.

La festivalurile mari, Electric Castle și Summer Well, MedLife a asigurat gratuit consultații de asistență medicală generală, prin cabinetelor medicale mobile, și masaj terapeutic, cu ajutorul specialiștilor Relax Life. MedLife a organizat zece ateliere de wellbeing, cu informații practice despre cum se poate obține sau se poate îmbunătăți starea de bine fizică și mentală, oricând și oriunde.

Peste 400 de participanți la festivaluri au participat la workshop-uri și s-au implicat în discuțiile susținute de echipe formate din medici MedLife, specializați pe diferite arii – medicină internă, gastroenterologie, nutriție, psihiatrie, chirurgie mamară -, dar și alți specialiști – mixologiști, antrenori de fitness sau yoga, fotograf.

“Suntem genul de agenție care își dorește mereu să creeze povești la care oamenii să rezoneze natural și să aducă și un plus de bine în viața celor cu care interacționăm. Nu ne plac BTL-ismele forțate, fără nicio legătură cu ce înseamnă un brand, un proiect. La MedLife ne-a inspirat faptul că e genul de companie care susține oamenii din festivaluri de ani de zile, le oferă confort, îi îndrumă fără să-i judece și le deschide perspective diverse ale felului în care își pot construi starea de bine. Ne-am dorit să ne uităm în oglindă, să vedem împreună aceste perspective și să găsim căi de a ne îmbunătăți fiecare zi, fiecare moment”, declară Anca Moraru, Head Of Events Godmother.

MedLife continuă să ofere sănătate 360 de grade, oriunde ai fi, prin cea mai mare platformă de prevenție, diagnostic și tratament din România.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share