Cea mai mare firmă globală independentă de evaluare și strategie de brand plasează Banca Transilvania (BT) în topul celor mai valoroase branduri bancare din lume.
Performanța vine după ce, conform topului Brand Finance România 50, apărut în 2017, BT este cel mai valoros brand bancar românesc. ICBC (The Industrial and Commercial Bank of China) și China Construction Bank ocupă primele două locuri în clasamentul Brand Finance Banking 500, realizat de Brand Finance și publicat de revista The Banker. SUA continuă să fie țara cel mai bine reprezentată în acest top, cu 76 de bănci.
Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele
Brandul Banca Transilvania a fost lansat în 1994, în Cluj-Napoca, la inițiativa unor oameni de afaceri clujeni. Ideea a fost aceea de a crea o bancă locală, un brand de Cluj. Spiritul antreprenorial al fondatorilor a determinat consolidarea poziției BT, într-o primă etapă în Cluj și, ulterior, la nivel regional și național. Inițial, banca și-a orientat activitatea spre sectorul IMM și, datorită cererii pieței, a început să se dedice și domeniului retail.
În 1997, Banca Transilvania a devenit prima instituție bancară din România, care a fost cotată la Bursa de Valori București. Banca se clasează pe poziția a doua în topul băncilor din România, în funcție de active.