Bancpost „predă” banking-ul pe înţelesul tuturor, în şcolile din România

La cea de-a treia ediție a programului multianual de educație financiară Banking-ul pe înțelesul tuturor sunt aşteptaţi să participe peste 4.000 de elevi din clasele I-VIII, din Bucureşti şi din ţară.

Programul face parte din angajamentul băncii de a contribui în mod activ la extinderea şi consolidarea cunoştintelor financiare în rândul tinerilor, în cadrul platformei de responsabilitate socială #bancpostpentrueducatie. Prin jocuri educative, aplicaţii online, imagini video și interacțiune directă, cei mici primesc informaţii despre istoria sistemului bancar din România, noţiuni de bază cu care vin în contact, precum card, cont de economii, investiţie, depozit, credit, asigurare, dar şi cum pot adopta un comportament financiar responsabil, care să-i ajute în îndeplinirea dorinţelor lor.

„Educaţia financiară a tinerilor este o prioritate atât pentru sistemul de învăţământ, cât şi pentru industria bancară. Succesul financiar nu este un efect al întâmplării, ci o abilitate educabilă. Cu cât această educație începe mai de timpuriu, cu atât abilitățile financiare, precum capacitatea de a gestiona bugete, de a face tranzacții financiare și de a profita de pe urma activelor personale, se îmbunătățesc semnificativ. Educaţia financiară o facem azi, cu beneficii pentru mâine, deoarece însuşirea noţiunilor financiare de bază şi asimilarea lor corectă, de la o vârstă fragedă, reprezintă un pilon esenţial în formarea unor generaţii puternice, capabile să susţină o societate funcţională şi sustenabilă din punct de vedere financiar”, afirmă Aura Toma, Director Executiv Marketing și Comunicare, Bancpost.

Sesiunile de educație financiară se desfășoară într-o manieră creativă și interactivă. Sunt susținute chiar de angajații Bancpost, voluntari în cadrul programului. De la an la an, programul a fost dezvoltat cu noi componente educaționale şi a fost făcut accesibil pentru cât mai mulți elevi și profesori. Anul acesta, va fi extins la nivel național, în 16 localități noi. Cursurile combină o parte teoretică, adaptată la obiceiurile de învățare ale noilor generații, pentru care interactivitatea, dispozitivele mobile și materialele multimedia reprezintă piloni de bază, cu o parte practică, pe parcursul căreia elevii vizitează o sucursală Bancpost şi învaţă cum este organizată şi cum să utilizeze dispozitive speciale, pentru numărat bancnote şi monede.

Programul de educaţie financiară a primit, de-a lungul timpului, mai multe premii și distincții ale industriei de banking și comunicare: Premiul PR Awards – Silver Award for Excellence (2016), Premiul CSR Awards în categoria Educație/Comunicarea produselor și serviciilor bancare (2016) și „Proiectul de educație financiară al anului”, la Gala Premiilor Piața Financiară (2017).

DESPRE BANCPOST

Este o bancă universală cu o prezenţă de peste 26 de ani pe piaţa locală şi o reţea de 147 de unităţi şi șapte centre de afaceri. Deserveşte circa un milion de clienţi corporativi, de retail şi instituţionali. Bancpost susţine activ comunităţile în care îşi desfăşoară activitatea şi sprijină proiecte relevante şi de impact, în domenii naţionale de interes: cultură, educaţie, sport şi social. Banca a încheiat un parteneriat strategic și cu Comisia Națională a României pentru UNESCO.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share