BAT caută studenți și absolvenți care vor să-și construiască o carieră în HR, domeniul financiar și marketing

Compania BAT România lansează o nouă campanie de recrutare pentru programul Global Graduate, destinat studenților și absolvenților din România.

Global Graduate are un istoric de peste 15 ani în BAT România și a fost conceput pentru cei aflați la început de carieră și care își doresc să avanseze rapid în HR, Finance sau Marketing, într-un mediu de lucru bazat pe diversitate, colaborare, spirit de echipă și efortul de a deveni mai buni în fiecare zi. Candidații se pot înscrie aici.

Programul se desfășoară timp de 18 luni, iar fiecare candidat va experimenta, prin trei rotații de câte șase luni, specificul proiectelor din cele trei departamente incluse în program, alături de echipe dedicate, de mentori și un coach personal, iar la final își pot începe cariera pe o post de junior manager în departamentul selectat.

Obiectivul programului este să ofere studenților și absolvenților aflați la început de carieră șansa să se dezvolte într-un mediu de business real alături de profesioniști din industrie, să-și testeze abilitățile și să dezvolte altele noi, într-un proces accelerat de avansare, cu multe provocări, oportunități de afirmare și networking. Printre beneficii se numără programul flexibil de lucru, un pachet salarial competitiv, ce include bonus anual și de vacanță, accesul la programe de training specializate și șansa de a participa la o academie globală de două săptămâni, din care fac parte peste 180 de global graduates din lume.

“Global Graduate oferă oportunitatea de a lucra într-un mediu internațional și de a colabora zilnic cu colegi din toate colțurile lumii. Programul a fost implementat și testat cu succes de-a lungul anilor, iar o mare parte din top management-ul BAT din Europa și Europa Centrală și de Sud și-a început cariera într-un rol de Global Graduate”, declară Yulia Begemann, director de resurse umane și incluziune al Ariei Europa centrală și de sud la BAT.

BAT România este parte a grupului BAT, care are operațiuni pe mai mult de 180 de piețe și peste 53.000 de angajați la nivel global. Local, a creat aproape 3.000 de locuri de muncă în cele trei companii prezente în România. Numărul angajaților a crescut constant, în medie cu circa zece la sută în fiecare dintre cei 25 de ani de existență a companiei în România.

BAT Trading, entitatea locală de distribuție a BAT, a fost desemnată cel mai apreciat angajator din segmentul local FMCG, conform studiului global Randstad Employer Brand 2022. BAT alocă unul dintre cele mai mari bugete de training și dezvoltare profesională de pe piața locală: peste un milion de euro anual, cu o investițíe medie per angajat de peste 1.500 de euro/ an.

În 2021, BAT a fost cel mai mare contribuabil la bugetul de stat, pentru al doilea an consecutiv, cu aproape 11 miliarde de lei plătite la bugetul de stat. Compania este activă în România prin fabrica de la Ploiești, a doua cea mai mare a grupului din Europa, compania de distribu­ție BAT Trading și centrul de servicii integrate din București, Global Business Services (GBS).

Articolul anterior

Andi Moisescu, noul ambasador <a href="https://www.facebook.com/groups/2201948640128287/?__cft__%5b0%5d=AZVG9Uu664rUWa134o7ui3GEP0EQ3ik8_uKb2CYFR24AJJ1X1ZVd_lWUfMnDff_ShIMAkD1KBS5Fbx0K9-QMQuybZjvS2UJB98ZY87uQQJMGalAztlHdYVHzSj_xwUKCeLjhlsYnMopxV8Wjo41mqsaIbp_jJI5-4z57acMmCL6Un1kEAJVO7HhLa4ddzRpPUMBWqRmS45iIwynQYGKauksj&__tn__=-UK-y-R">Via Transilvanica</a>

Articolul următor

Peste 41.000 de locuri de muncă vacante la nivel naţional și peste 500 în Spaţiul Economic European

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share