Din noua funcție, Sven Marinus își asumă responsabilitatea administrării și gestionării operațiunilor curente, precum și direcția strategică şi comercială a companiei în România.
Sven Marinus s-a alăturat echipei Sodexo Benefits & Rewards în Belgia, în 2013, și a ocupat funcția de director de vânzări, iar apoi a preluat și rolul de customer service. În ultimii patru ani petrecuți în Belgia, a avut un aport important la dezvoltarea echipei de vânzări și la creșterea profitabilă a business-ului, într-o perioadă în care au fost digitalizate două produse importante pe piață. Înainte de a se alătura echipei Sodexo, Sven Marinus a lucrat pentru Alfacam Group, Accor Services și Brussels Airlines.
„Mă alătur unei echipe de oameni dedicați să ofere cele mai bune soluții pentru calitatea vieții, alături de care voi participa la creșterea și consolidarea poziției de lider a companiei Sodexo pe plan local. Ne aflăm într-o perioadă importantă pentru sistemul de tichete de masă în România, care s-a modernizat odată cu introducerea voucherelor de masă în format electronic, iar la Sodexo avem cea mai mare rețea de comercianți parteneri pentru cardurile de masă, tehnologia și soluțiile pentru a face mai ușoară utilizarea acestora pentru companii și angajați”, declară noul CEO Sodexo Benefits & Rewards România.
Cardurile de masă Sodexo Gusto Pass pot fi utilizate în marile rețele de retail, în HORECA, dar și în magazinele de proximitate. Voucherele de masă în format electronic au reglementări fiscale identice tichetelor de masă pe hârtie. Cu tichetele de masă Gusto Pass, indiferent de format, angajatorul și angajatul beneficiază de 100 la sută deductibilitate și scutire de taxe. În prezent, valoarea nominală maximă a tichetului de masă este de 15 lei. La nivel internațional, grupul Sodexo oferă 65-70 la sută din volumele sale de tichete pe carduri.