Înainte de a se alătura agenției Geometry Global, Bogdan Teodorescu a lucrat pentru Kinecto, Grey și MRM/McCann.
Noul Head of Digital va avea o implicare-cheie în fiecare campanie cu miză mare din Geometry: își va aduce expertiza în rezolvarea fiecărui brief și va integra digital thinking-ul încă din momentul zero al proiectelor. „Este important ca astăzi, când ne referim la digital, să nu-l mai privim doar ca pe o componentă a unei campanii. Mediul digital face parte organic din viața noastră de zi cu zi. Este ceasul nostru deșteptător, sursa de informare, sursa de entertainment, oglinda în care ne facem freza, magazinul de unde cumpărăm cu un singur click. În rolul de Head of Digital, Bogdan are marea calitate de a fi conectat la ce se întâmplă în timp real. Energia și soluțiile pe care le aduce în momentul zero al unui proiect pot schimba complet unghiul de abordare a acestuia”, declară Mihai Fetcu, director de Creație Geometry Global.
Bogdan Teodorescu vine cu 12 ani de experiență în digital și web design, acumulată prin colaborarea cu branduri din industrii variate (Lidl, Coca-Cola, BRD, L’Oréal, Raiffeisen Bank, Vodafone, Audi, UPC) și în proiecte nominalizate și premiate în festivaluri de creativitate, precum Cannes Lions, Eurobest, Golden Drum, Effie, Fibra sau Internetics. Dorința sa de a „a crea” este vizibilă și dincolo de birou. Este autorul proiectului Up and Above #2016 – în care prezintă, în imagini, România privită de sus. „Sunt de părere că șansele de reușită depind în egală măsură de ambițiile și stabilitatea unei companii. Ambele au contribuit la venirea mea în Geometry și sper ca împreună să facem lucruri de care să fim mândri”, spune Bogdan Teodorescu.
Geometry Global este o agenție de activare de brand, prezentă în 56 de țări, care și-a propus ca misiune să ajute cumpărătorii, consumatorii și utilizatorii să facă cele mai potrivite și mai eficiente achiziții de produse, servicii sau idei.