Compania de servicii call center deschide la Buzău cel de-al doilea centru operativ din provincie, după cel din Slobozia.
Deschiderea celui de-al treilea birou Blue Point coincide cu aniversarea unui deceniu de la înfiinţarea companiei. Pentru noul centru, compania va angaja, până la finalul anului, 50 de persoane, care vor oferi servicii de telesales, suport clienţi, infoline şi suport tehnic. Echipa din Buzău va lucra pentru companii din industriile de telecomunicaţii și asigurări. Call center-ul este situat în centrul oraşului şi ocupă 300 de metri pătraţi. Spaţiul poate fi extins şi poate primi circa 100 de persoane.
Blue Point Call Center, cu sediul central în Bucureşti, a deschis prima filială din provincie în 2016, la Slobozia. În acest moment, echipa din Slobozia numără peste 70 de persoane. “Anul trecut, deschideam primul nostru sediu local în Slobozia, iar evaluările intermediare ne-au arătat că am luat decizia corectă. Astfel, anul acesta, prin noul sediu de la Buzău, continuăm planul de extindere locală. Am testat mai multe orașe și, în final, am ales Buzăul pentru potențialul forței de muncă, dar și pentru proximitatea față de București”, spune Violeta Roșu, Managing Partner Blue Point.
Înființată în 2007, Blue Point este o companie de servicii call center cu capital 100 la sută românesc. Oferă soluții profesioniste și personalizate de outbound (telesales, telemarketing, sondaje de opinie) și inbound (suport clienți, infoline și helpdesk, suport tehnic, programe de loializare, upsell&cross sell inbound). Printre clienții Blue Point se numără Chèque Déjeuner, DHL Express, Heineken, Hochland, ING Bank, Metro, Metropolitan Life, Pepsi, Reader’s Digest, Țiriac Auto și Xerox.