După preluarea Praktiker, rețeaua preluată la finalul anului trecut, Brico Depôt România, parte a grupului Kingfisher, va începe operațiunile de adaptare și optimizare a portofoliului actual de magazine.
Procesul de integrare Praktiker în grupul Kingfisher aduce vești proaste pentru angajații a trei magazine, din Bacău, Ploiești și Focșani. „În urma unei analize atente”, acestea vor fi închise până la sfârșitul lunii mai. Brico Depôt a prevăzut un plan de suport și integrare a cât mai multor angajați în rețeaua de magazine existentă. „Înțelegem impactul pe care această decizie îl are asupra colegilor noștri și le oferim sprijin în găsirea altor oportunități de angajare pe piața locală, dar și posibilitatea de a lucra în alte magazine Praktiker sau Brico Depôt”, explică Adela Smeu, CEO Brico Depôt România.
Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele
Procesul de integrare a magazinelor Praktiker în rețeaua Brico Depôt va fi implementat în mai multe etape. Prima etapă a acestui proces constă în adaptarea și optimizarea activității operaționale a portofoliului actual de magazine, pentru a îmbunătăți experiența de cumpărare a clienților, inclusiv prin implementarea unor soluții IT care să susțină obiectivele de business ale companiei. „Avem încredere că prin aceste schimbări vom putea satisface mai bine nevoile clienților noștri, care vor avea acces la noi game de produse Kingfisher, în magazine mai bine organizate. Obiectivul nostru este ca, pe termen mediu, să facem oferta noastră disponibilă oricărui client din România, indiferent unde locuiește, atât prin rețeaua de magazine fizice, cât și printr-o platformă de vânzări online”, spune Adela Smeu.
În 2016, grupul Kingfisher a lansat o nouă strategie operațională, ONE Kingfisher, în care accentul este pus pe crearea unei oferte unificate de produse pentru îmbunătăţirea locuinţei, pe valorificarea mediului digital şi pe optimizarea eficienței operaționale, în toate țările în care funcționează brandurile Kingfisher. Brico Depôt România se aliniază astfel strategiei Kingfisher și va investi în toate magazinele, pentru a îmbunătăți experiența de cumpărare a clienților.